Campanii

Campanie de educare şi informare a consumatorilor în domeniul culturii

Campanie ce are drept scop creşterea nivelului de conştientizare şi informare a consumatorilor din România cu privire la dezvoltarea zonelor culturale şi refacerea obiectivelor culturale şi arhitecturale din România, cât şi promovarea acestora. Au fost realizate materiale tip print: afişe format A2, semne de carte. În cadrul acestei secţiuni a…

Campania de solutionare alternativa a disputelor

CAIETUL DE RECLAMATII constituie un mod rapid si eficient pentru colectarea reclamatiilor si sesizarilor consumatorilor. Reprezinta o maniera unitara la nivel national si standardizata, in vederea r

9 zile de o9atitudine!

Din 29 Iunie până pe 7 Iulie câştigi zilnic un premiu dacă eşti un consumator informat şi răspunzi corect la întrebările concursului de pe pagina noastra de Facebook. În fiecar

Campania Internationala protectia consumatorilor – Umbrella

Campania Internationala pentru protectia consumatorilor -Umbrella, este o Campanie ce aduna sub acesta umbrela la nivel international tot ceea ce inseamna protectia consumatorilor, indiferent de domeniu de aplicare. Campania are drept scop informarea, educarea si consilierea consumatorilor prin apararea drepturilor pe care acestia le au, atat la nivel local, national,…

Campanie de informare consumatori – servicii turistice

Platforma cazare.infocons.ro – Această platformă pune la dispoziţia consumatorilor informaţii privind unităţile de cazare autorizate conform legislaţiei în vigoare, de pe teritoriul României. De altfel se poate verifica atât dacă acestea funcţionează legal, cât şi datele de identificare (categoria, numărul de camere, etc). De exemplu, trebuie să ştii că în…

Cere Bonul Fiscal!

Campania ‘Cere bonul fiscal!’ este initiata de catre Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (InfoCons) si va fi structurata

Campanie de informare consumatori – platforma agentii de turism

Platfoma agentii.infocons.ro – unde se regasesc informaţii cu privire la agenţiile de turism autorizate, de pe teritoriul tarii. InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată…

Campanie de informare consumatori – platforma E-uri

Platformă e.infocons.ro – aplicaţia permite utilizatorilor să acceseze informaţii despre E-uri (aditivi alimentari) pe baza denumirii acestora sau a numărului E (ex: roşu allura sau E 129). Această platformă se poate accesa atât de pe calculator, cât şi de pe telefonul mobil. InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi…

Campania Naţională “Ia atitudine! – Direcţionează 2%!` – www.ia-atitudine.eu

Scopul Campaniei “Ia atitudine! Direcţionează 2%!` este acela de a sensibiliza cetăţenii, de a-i determina să ia atitudine prin conştientizarea dreptului de a redirecţiona 2% din impozitul pe venit datorat statului către campanii sociale sau activităţi sociale desfăşurate de un ONG, în acest caz InfoCons – Asociație pentru Protecția Consumatorilor.…

Proiect european “Norme de etichetare a alcoolului in scopul protejarii tinerilor – PROTECT”

Asociatiile de consumatori implicate in proiect vor organiza in cele 6 tari participante focus-grupuri cu tineri. Rezultatele unui studiu complex asupra consumatorilor ce se axeaza pe etichetarea alco

Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice

Proiectul va contribui la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin creşterea gradului de încredere a turiştilor români şi străini în serviciile turistice de pe teritoriul României, în urma p

Proiectul Ecologic Romanesc

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România, prin Campania “O 9 Atitudine” în parteneriat cu Comisia pentru Administraţie Publică, Amenaja

Proiectul National Ţara lui Andrei

În cadrul proiectului “Ţara lui Andrei` (www.taraluiandrei.ro) – comunitatea cetăţenilor responsabili, programul de responsabilitate socială “Respect pentru viitor`, A.N.P.C.P.P.S. România – o9atitudine!-InfoCons, a desfăşurat primul studiu naţional ce are ca obiectiv gestionarea mai eficientă a banului public prin eliminarea risipei. Concluziile studiului au fost remise atât către Comisia Europeană şi…

Centrul de Informare Europe Direct Braşov

Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea nivelului de comunicare, facilitarea unei interacţiuni directe între cetăţeni şi Comisia Europeană prin informarea activă şi directă atât

Campania naţională –

În România capacitatea de autoprotecţie este scăzută pe de o parte din cauza nivelului redus de informare şi educare a consumatorilor şi, pe de altă parte, a blocării procesului de structu