Campanie de educare şi informare a consumatorilor în domeniul culturii
Campanie ce are drept scop creşterea nivelului de conştientizare şi informare a consumatorilor din România cu privire la dezvoltarea zonelor culturale şi refacerea obiectivelor culturale şi arhitecturale din România, cât şi promovarea acestora. Au fost realizate materiale tip print: afişe format A2, semne de carte. În cadrul acestei secţiuni a…
Campania de solutionare alternativa a disputelor
CAIETUL DE RECLAMATII constituie un mod rapid si eficient pentru colectarea reclamatiilor si sesizarilor consumatorilor. Reprezinta o maniera unitara la nivel national si standardizata, in vederea r
9 zile de o9atitudine!
Din 29 Iunie până pe 7 Iulie câştigi zilnic un premiu dacă eşti un consumator informat şi răspunzi corect la întrebările concursului de pe pagina noastra de Facebook. În fiecar
Campania Internationala protectia consumatorilor – Umbrella
Campania Internationala pentru protectia consumatorilor -Umbrella, este o Campanie ce aduna sub acesta umbrela la nivel international tot ceea ce inseamna protectia consumatorilor, indiferent de domeniu de aplicare. Campania are drept scop informarea, educarea si consilierea consumatorilor prin apararea drepturilor pe care acestia le au, atat la nivel local, national,…
Campanie de informare consumatori – servicii turistice
Platforma cazare.infocons.ro – Această platformă pune la dispoziţia consumatorilor informaţii privind unităţile de cazare autorizate conform legislaţiei în vigoare, de pe teritoriul României. De altfel se poate verifica atât dacă acestea funcţionează legal, cât şi datele de identificare (categoria, numărul de camere, etc). De exemplu, trebuie să ştii că în…
Cere Bonul Fiscal!
Campania ‘Cere bonul fiscal!’ este initiata de catre Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (InfoCons) si va fi structurata
Campanie de informare consumatori – platforma agentii de turism
Platfoma agentii.infocons.ro – unde se regasesc informaţii cu privire la agenţiile de turism autorizate, de pe teritoriul tarii. InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată…
Campanie de informare consumatori – platforma E-uri
Platformă e.infocons.ro – aplicaţia permite utilizatorilor să acceseze informaţii despre E-uri (aditivi alimentari) pe baza denumirii acestora sau a numărului E (ex: roşu allura sau E 129). Această platformă se poate accesa atât de pe calculator, cât şi de pe telefonul mobil. InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi…
Campania Naţională “Ia atitudine! – Direcţionează 2%!` – www.ia-atitudine.eu
Scopul Campaniei “Ia atitudine! Direcţionează 2%!` este acela de a sensibiliza cetăţenii, de a-i determina să ia atitudine prin conştientizarea dreptului de a redirecţiona 2% din impozitul pe venit datorat statului către campanii sociale sau activităţi sociale desfăşurate de un ONG, în acest caz InfoCons – Asociație pentru Protecția Consumatorilor.…
A.N.P.C.P.P.S. Romania Partener in cadrul Proiectului 3E (EASA/Etica/Educatie)
Scopul Proiectului 3E (EASA/Etica/Educatie) este de a oferi profesionistilor actuali si viitori din domeniul publicitatii, elementele legate de etica pentru a intelege si crea publicitate responsabila
Proiect european “Provocari in invatarea pe tot parcursul vietii – Care sunt sansele de a beneficia de educatie?”
A.N.P.C.P.P.S. Romania desfasoara in perioada august 2009 – iulie 2011 Proiectul European “Provocari in invatarea pe tot parcursul vietii – Care sunt sansele de a beneficia de educatie?” (“CHALLENGES
Proiect european “Norme de etichetare a alcoolului in scopul protejarii tinerilor – PROTECT”
Asociatiile de consumatori implicate in proiect vor organiza in cele 6 tari participante focus-grupuri cu tineri. Rezultatele unui studiu complex asupra consumatorilor ce se axeaza pe etichetarea alco
Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”
Finalizarea Proiectului „Educatie si implicare civica prin cresterea accesului la informatie in domeniul protectiei consumatorilor – Biblioteca Nationala – Centrul de Resurse pentru Societatea Civila
Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice
Proiectul va contribui la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin creşterea gradului de încredere a turiştilor români şi străini în serviciile turistice de pe teritoriul României, în urma p
Proiect “Educatie si implicare civica prin cresterea accesului la informatie in domeniul protectiei consumatorilor”
Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice”; „Investiţii pentru viitorul dumneavoastră!” – Proiect co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională
Proiectul Ecologic Romanesc
Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România, prin Campania “O 9 Atitudine” în parteneriat cu Comisia pentru Administraţie Publică, Amenaja
Catalog tehnic european cu privire la fraudă în cazul mijloacelor de plată
Consumatorii sunt în general bombardaţi de noile tehnologii şi de noile metode de plată: carduri de credit, e-banking, plăţi prin telefon, bani electronici etc. În reclamele care se fac acestor mijloa
Seminarii în scopul prevenirii fraudelor prin mijloacele de plată
A.N.P.C.P.P.S. România, în colaborare cu asociaţia spaniolă de consumatori ADICAE (Asociación de Usuarios de Bancos, Cajas y Seguros), a desfăşurat în perioada 2008 – 2009, Proiectul european “Ciclul
Lansarea Grupului de Lucru “Adoptă Lacul Plumbuita”
Evenimentul de lansare a Grupului de Lucru din cadrul Campaniei “Adoptă Lacul Plumbuita – Adoptă O 9 Atitudine”, ale cărui obiective sunt rezolvarea problematicilor constatate în zona Lacului Plumbuit
Proiectul National Ţara lui Andrei
În cadrul proiectului “Ţara lui Andrei` (www.taraluiandrei.ro) – comunitatea cetăţenilor responsabili, programul de responsabilitate socială “Respect pentru viitor`, A.N.P.C.P.P.S. România – o9atitudine!-InfoCons, a desfăşurat primul studiu naţional ce are ca obiectiv gestionarea mai eficientă a banului public prin eliminarea risipei. Concluziile studiului au fost remise atât către Comisia Europeană şi…
Economiseşte pentru tine! Economiseşte pentru mâine!
Campania propune o reconsiderare personală a felului în care ne raportăm la utilizarea resurselor pe care adeseori le tratăm ca inepuizabile, din neatenţie, grabă sau obişnuinţă.
CAMPANIA NAŢIONALĂ “E TIMPUL SĂ SPUNEM STOP!”
Promisiunea, ofeririea sau darea de bani ori alte foloase, precum şi pretinderea, primirea de bani sau alte foloase, acceptarea promisiunii unor astfel de foloase sau nerespingerea ei, constituie infr
Campania Naţională “INFORMAREA UTILIZATORILOR DE SERVICII POŞTALE”
“Un om prevenit face cât doi.”
Campania Naţională Împotriva Produselor şi Serviciilor Contrafăcute şi Piratate
Campania socială: “Feriţi-vă de ţepe”.
Campania Naţională `Stop consumului de tutun de catre minori!`
Stop Consumului de Tutun de către Minori
Campania Naţională “Stop Consumului de Alcool de Către Minori”
Stop Consumului de Alcool de către Minori
Campania Naţională “Ajută Pentru a fi Ajutat” – 2%
Numai împreună putem dobândi produse şi servicii de calitate şi numai împreună putem deveni consumatori respectaţi!
Campanie de Conştientizare – Jocurile de Noroc Creează Dependenţă
Scopul campaniei de comunicare este acela de a conştientiza publicul jucător şi publicul potenţial jucător asupra riscului de dependenţă provocat de practica în exces a jocurilor de noroc, fără a desc
Programul Pentru Protecţia Consumatorilor de Produse şi Servicii de Asigurări – Campania Naţională “E Timpul să spunem Stop!”
Programul îşi propune informarea consumatorilor cu privire la drepturile legitime de care aceştia beneficiază, pentru a contracara expansiunea flagelului dării şi primirii de foloase necuvenite, ce ar
CAMPANIA NAŢIONALĂ SERVICIUL DE CONSULTANŢĂ DESTINAT AGENŢILOR ECONOMICI INFO-CONSULT
Acest nou serviciu oferit de A.N.P.C.P.P.S. România în parteneriat cu Institutul Naţional al Consumului – ROINC din România se doreşte a fi un nou instrument de educare şi informare
Centrul de Informare Europe Direct Braşov
Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea nivelului de comunicare, facilitarea unei interacţiuni directe între cetăţeni şi Comisia Europeană prin informarea activă şi directă atât
Campania naţională –
În România capacitatea de autoprotecţie este scăzută pe de o parte din cauza nivelului redus de informare şi educare a consumatorilor şi, pe de altă parte, a blocării procesului de structu