Campanii

  1. Acasă
  2. Programe
  3. Campanii
  4. Pagină 3

Campanie de informare consumatori – platforma E-uri

Platformă e.infocons.ro – aplicaţia permite utilizatorilor să acceseze informaţii despre E-uri (aditivi alimentari) pe baza denumirii acestora sau a numărului E (ex: roşu allura sau E 129). Această platformă se poate accesa atât de pe calculator, cât şi de pe telefonul mobil. InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi…

Campania Naţională “Ia atitudine! – Direcţionează 2%!` – www.ia-atitudine.eu

Scopul Campaniei “Ia atitudine! Direcţionează 2%!` este acela de a sensibiliza cetăţenii, de a-i determina să ia atitudine prin conştientizarea dreptului de a redirecţiona 2% din impozitul pe venit datorat statului către campanii sociale sau activităţi sociale desfăşurate de un ONG, în acest caz InfoCons – Asociație pentru Protecția Consumatorilor.…

Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice

Proiectul va contribui la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin creşterea gradului de încredere a turiştilor români şi străini în serviciile turistice de pe teritoriul României, în urma p
blank

Proiectul Ecologic Romanesc

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România, prin Campania „O 9 Atitudine” în parteneriat cu Comisia pentru Administraţie Publică, Amenaja

Proiectul National Ţara lui Andrei

În cadrul proiectului “Ţara lui Andrei` (www.taraluiandrei.ro) – comunitatea cetăţenilor responsabili, programul de responsabilitate socială “Respect pentru viitor`, A.N.P.C.P.P.S. România – o9atitudine!-InfoCons, a desfăşurat primul studiu naţional ce are ca obiectiv gestionarea mai eficientă a banului public prin eliminarea risipei. Concluziile studiului au fost remise atât către Comisia Europeană şi…

Centrul de Informare Europe Direct Braşov

Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea nivelului de comunicare, facilitarea unei interacţiuni directe între cetăţeni şi Comisia Europeană prin informarea activă şi directă atât

Campania naţională –

În România capacitatea de autoprotecţie este scăzută pe de o parte din cauza nivelului redus de informare şi educare a consumatorilor şi, pe de altă parte, a blocării procesului de structu
blank
Meniu
Vezi versiunea veche a site-ului InfoCons.
This is default text for notification bar