Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice

  1. Acasă
  2. Campanii
  3. Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice
guvern Lansarea proiectului ‘Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice – Ghid obiectiv şi independent de promovare a imaginii României ca Euro-destinaţie sigură şi atractivă’ o9atitudine

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România lansează proiectul nr. 3876: ‘Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice – Ghid obiectiv şi independent de promovare a imaginii României ca Euro-destinaţie sigură şi atractivă

Valoarea totală a proiectului este de 992.725,16 lei, din care:

  • Valoare totală eligibilă: 819.053,97 lei (finanţare nerambursabilă şi contribuţia Beneficiarului)
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională: 696.195,87 lei
  • Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional: 106.067,50 lei
  • Co-finanţarea eligibilă a Beneficiarului: 16.790,60 lei

Durata proiectului: 20.10.2009 – 19.10.2011

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (A.N.P.C.P.P.S. România), cu Secretariatul General in Bucureşti, Str. Muzelor, nr. 1, Sector 4, Cod Poştal 040191, România şi sediul social în Braşov, Str. Munteniei, nr. 8, Cod Poştal 500209, tel./fax: 0368-441.158, e-mail: [email protected], www.protectia-consumatorilor.ro, organizaţie neguvernamentală, fără scop lucrativ, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor, implementează proiectul ‘Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice – Ghid obiectiv şi independent de promovare a imaginii României ca Euro-destinaţie sigură şi atractivă’, în cadrul Programului Operaţional Regional, cofinanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.

Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă realizarea unui ghid care va cuprinde atât informaţii despre drepturile şi obligaţiile pe care le au turiştii pe teritoriul României, cât şi informaţii elementare pe care trebuie să le cunoască atunci când călătoresc pe teritoriul României. Informarea turiştilor trebuie să fie cât mai completă cu putinţă şi trebuie să acopere, pe lângă oferta turistică

variată, datorată diversităţii cadrului natural al României, şi sfera drepturilor şi obligaţiilor ce decurg din calitatea de consumator de servicii turistice pe teritoriul ţării noastre. Acest aspect a fost adesea complet neglijat în campaniile de promovare turistică întreprinse în trecut, aceasta traducându-se printr-o lipsă de informaţie ce ar fi avut rolul de a convinge turiştii străini că România este o destinaţie europeană sigură, incluzând ţara noastră în punctele de atracţie pentru vacanţele sau afacerile lor.

Prin informaţiile pe care le va cuprinde, `Paşaportul consumatorului de servicii turistice’ va reprezenta un instrument util atât pentru cetăţenii care călătoresc în scopuri turistice, cât şi pentru cei care călătoresc în scopuri de afaceri, muncesc sau studiază pe teritoriul României, pentru că va oferi informaţii care se pot dovedi utile pentru soluţionarea anumitor probleme pe care aceştia le-ar putea întâmpina.

Ghidul va fi tipărit atât în toate limbile Statelor Membre ale UE (română, engleză, bulgară, cehă, daneză, estonă, finlandeză, franceză, germană, greacă, italiană, letonă, lituaniană, maghiară, malteză, olandeză, poloneză, portugheză, slovacă, slovenă, spaniolă, suedeză), cât şi în limbile rusă, turcă, arabă, ebraică.

Pe lângă materialul tipărit, în cadrul proiectului va fi realizat şi un portal care va conţine toate informaţiile cuprinse în ghid atât în format care să poată fi consultat on-line, cât şi ghidul în toate versiunile lingvistice în format care să poată fi descărcat. Portalul va fi realizat în limbile română şi engleză.

Pentru informaţii suplimentare despre proiect, vă rugăm să ne contactaţi.

A.N.P.C.P.P.S. România

tel./fax: 0368-441.158

[email protected]

Persoane de contact:

Nedelcu Mary Anca

Responsabil PR

regio

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu