Campanie de educare şi informare a consumatorilor în domeniul serviciilor financiar bancare şi nebancare

  1. Acasă
  2. Campanii
  3. Campanie de educare şi informare a consumatorilor în domeniul serviciilor financiar bancare şi nebancare

Campanie de educare şi informare a consumatorilor în domeniul serviciilor financiar bancare şi nebancare, atât cu privire la drepturile şi obligaţiile consumatorilor, cât şi cu privire la alte aspecte de interes din domeniul serviciilor financiare.

Au fost realizate materiale tip print: pliante format A4, semne de carte.

În cadrul acestei secţiuni a fost realizat site-ul dedicat acestui domeniu: www.finformation.ro.

Site-ul conţine 6 cursuri împărţite în 67 secţiuni şi 3 grade de complexitate care permit consumatorilor să descopere mecanismul de funcţionare al serviciilor financiare din România şi Uniunea Europeană.

Fiecare secţiune conţine note explicative, exemple practice şi teste pentru verificarea cunoştinţelor.;

– nivelul 1: conţine informaţii de bază pentru a te familiariza cu serviciile financiare;

– nivelul 2: este echivalentul unui nivel intermediar şi acoperă subiecte ceva mai complexe;

– nivelul 3: tratează toate subiectele complexe, deci necesită cunoştinţe aprofundate în ceea ce priveşte serviciile financiare.

Locații Diseminare Materiale: Descarcă lista în format PDF

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercita-le apelând 021 9615!*

*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Pe același subiect

Distribuie

Meniu