InfoCons protectia consumatorului de energie : Operatorul de distribuție poate deconecta un loc de consum al clientului final după transmiterea de către furnizor a unui preaviz ?

InfoCons protectia consumatorului de energie : Operatorul de distribuție poate deconecta un loc de consum al clientului final după transmiterea de către furnizor a unui preaviz ?

Da , în următoarele cazuri:

a) la solicitarea furnizorului, efectuată în condițiile prevăzute de contractul de furnizare a energiei electrice;

b) depășirea puterii aprobate prin certificatul de racordare/avizul tehnic de racordare;

c) împiedicarea accesului delegatului împuternicit al OD de a verifica sau a înlocui grupurile de măsurare ori de a citi înregistrările acestora, de a verifica și efectua lucrări de mentenanță sau de modernizare asupra instalațiilor proprii, atunci când acestea se află în incinta/pe proprietatea clientului final, sau de a culege datele necesare pentru recalcularea consumului, în cazul constatării unor situații care conduc la înregistrarea eronată a consumului de energie electrică;

 

InfoCons protectia consumatorilor de energie : De ce am fost deconectat de la energia electrică ?

 

d) nerespectarea de către clientul final a termenelor convenite cu OD privind îndeplinirea măsurilor de limitare a perturbațiilor până la valorile normate;

e) nerespectarea de către clientul final a zonelor de protecție și de siguranță pentru rețelele și instalațiile electrice;

f) racordarea unui alt utilizator la rețelele de distribuție pe care le deține, fără acordul OD;

g) neplata de către clientul final a prejudiciului stabilit prin hotărâre judecătorească definitivă, în cazul sustragerii de energie electrică

 

 

Ghidul consumatorului de energie electrică și gaze naturale poate fi accesat AICI 

 

Semnatura : Departamentul InfoCons de energie electrica

 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi  depline în  Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129, sector 4, tel: 021/319.32.66,  mail : secretariat@infocons.ro ,   Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta  , Ia Atitudine ,  Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , cyber security ,  Securitate Cibernetică , Energie, Energie Electrica , Gaze naturale, Ghid , consumator energie  , factura energie , factura curent , energie electrica, energie , asigurare, asigurari de locuinta 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și