10 ani cu “o 9 atitudine!` Bucuresti, 15 martie 2015 – Azi, 15 martie se sarbatoreste Ziua Mondiala a Drepturilor Consumatorilor, marcata de lansarea proiectului “Ajuta-ma sa te ajut`. Cu aceasta ocazie am realizat pentru consumatori studii comparative, incarcate pe platforma teste-comparative.ro, pentru a-I ajuta sa aleaga in deplina cunostinta de cauza si sa adopte o 9 atitudine.

  1. Studiu “Croissantele cu crema de cacao: Pe piata se gasesc produse tip croissant cu crema de cacao care au in continut si 7 E-uri!` https://www.infocons.ro/TMACHINE/croissantele-cu-crema-de-cacao/
  2. Studiu “Stii ce fel de ketchup cumperi?! 2.8 g sare la 100g de ketchup!` https://www.infocons.ro/TMACHINE/stii-ce-fel-de-ketchup-cumperi/
  3. Studiu “Zaharul brun sub lupa InfoCons – InfoCons`: https://www.infocons.ro/TMACHINE/zaharul-brun-sub-lupa-a-n-p-c-p-p-s-romania-infocons/
  4. Studiu “Doua marci de ulei de masline comercializate pe piata din Romania depasesc parametri admisi de legislatia UE`: https://www.infocons.ro/TMACHINE/doua-marci-de-ulei-de-masline-comercializate-pe-piata-din-romania-depasesc-parametri-admisi-de-legislatia-u-e/
  5. Studiu “Sunca de Praga – 40 din produsele analizate au in continut 8 E-uri`: https://www.infocons.ro/TMACHINE/sunca-de-praga-40-din-produsele-analizate-au-in-continut-8-e-uri/
  6. Studiu “Ciocolata: 9 din produsele analizate au 4 E-uri in continut`: https://www.infocons.ro/TMACHINE/9-din-produsele-analizate-au-4-e-uri-in-continut/
  7. Studiu “Cat cheltuie Primariile de Judet pentru iluminatul public`: https://www.infocons.ro/TMACHINE/cat-cheltuie-primariile-resedinta-de-judet-pentru-iluminatul-public/
  8. Studiu “Top scaune auto pentru copii` https://www.infocons.ro/TMACHINE/top-scaune-auto-pentru-copii/
  9. Studiu “Pretul petrolului a dus la oscilatii majore a puterii de cumparare a carburantului in perioada 2007 – 2015`: https://www.infocons.ro/TMACHINE/pretul-petrolului-a-dus-la-oscilatii-majore-a-puterii-de-cumparare-a-carburantului-in-perioada-2007-2015/

“Ajutaţi-ne să educăm consumatorii din România să devină cu adevărat consumatori europeni. Să reuşim schimbarea mentalităţii consumatorului Român din consumator pasiv în consumator activ adoptând o9atitudine!` – Sorin Mierlea, Presedinte InfoCons. In acelasi timp, dorim sa va readucem in atentie Campania “Citeste eticheta` – in care consumatorii sunt invatati si indemnati sa citeasca etichetele produselor inainte de a le achzitiona, precum si de canalul youtube Super Cons https://www.youtube.com/channel/UCuY2oPT8qW_qHIAdFDhwyWw , pe care sunt incarcate filmuletele de educatie alimentara. Studiile fac parte dintr-un proiect de informare asupra produselor comercializate atat pe piata romaneasca, cat si pe cea europeana. Este derulat de InfoCons – A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons (membra cu drepturi depline in cadrul consortiului I.C.R.T. – International Consumer Research & Testing pentru produse si servicii la standarde europene), pentru ca alegerea cetateanului consumator sa fie facuta in cunostinta de cauza. Informatiile complete privind produsele pot fi consultate pe platforma www.teste-comparative.ro, singurul portal online de acest fel din Romania pe care consumatorii pot gasi mii de produse de larg consum testate in laboratoare independente. Despre: InfoCons – A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine ! – InfoCons (www.infocons.ro/TMACHINE), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal