InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre asigurarea RCA – Răspunere Civilă Auto
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : ATENTIE ! Tentative de frauda care vizeaza utilizatorii de WhatsApp – InfoCons protectia consumatorilor de cybersecurity te informeaza
1. InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : Când este necesar un nou RCA – Răspunere Civilă Auto ?
Asigurarea RCA se încheie :
- la înscrierea în circulație ,
- în momentul expirării vechii asigurări RCA .
Proprietarul unui vehicul trebuie să deţină o asigurare RCA valabilă pe toată perioada în care vehiculul este înmatriculat/înregistrat, chiar dacă acesta nu este utilizat.
Încheierea contractului RCA se poate face pentru o perioadă de 6 sau 12 luni, în funcţie de opţiunea dvs.
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : InfoCons Protectia Consumatorilor te asigură sa alegi bine : Lexus – Vagon pentru pasageri
Polița RCA se poate încheia și pentru :
- vehiculele înmatriculate/ înregistrate în alte state membre, pentru care se solicită asigurarea în vederea importului în România, pe o perioadă de maximum 30 de zile de la data dobândirii proprietăţii, dovedită cu documente justificative;
- vehiculele care se înmatriculează temporar, după cum urmează :
- pentru vehiculele de provenienţă străină care beneficiază de regimul vamal de admitere temporară, anual ori semestrial, în perioada înmatriculării temporare, dacă proprietarul face dovada înregistrării fiscale a vehiculului respectiv pe numele său, mai puţin în situaţiile în care vehiculul este exceptat de la plata acestor taxe;
- pentru vehiculele destinate exportului, pe o perioadă de maximum 30 de zile.
- vehiculele care se autorizează provizoriu pentru circulaţie, pe perioade de 30 de zile, dar cumulat nu mai mult de 90 de zile;
- pe perioada autorizaţiei de circulaţie pentru probe, anual.
Atenție ! Verificaţi periodic , notaţi-vă sau ţineţi bine minte data de expirare a poliţei RCA .
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : InfoCons Protecția Consumatorilor de asigurare te informează despre soluționarea problemelor cu RCA – Răspunere Civilă Auto
Sursa : Autoritatea de Supraveghere Financiară ( ASF )
Semnătura : Departamentul InfoCons de Asigurare
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația MondialăConsumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Risc , Măsuri , Pericol , Operator economic , Material , Produs , Aparate , Asigurare , Asigurat , Auto , Autovehicule , CASCO , RCA , Tarif , Soluționare , Răspunere Civilă Auto



















