InfoCons Protecția Consumatorilor și Directoratul Național de Securitate Cibernetică anunță un parteneriat strategic în domeniul securității cibernetice
București, 29 mai 2025
Pentru a consolida cooperarea în domeniul securității cibernetice și a furniza consumatorilot informații esențiale privind protecția digitală, InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorilor a semnat un parteneriat strategic cu Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC). Acest parteneriat vizează dezvoltarea unor inițiative comune menite să crească nivelul de conștientizare publică asupra riscurilor cibernetice.
Citește și : Rulade cu până la 13 E-uri și 43 grame de zaharuri pentru 100 grame de produs ! Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor !
Obiectivele acestui parteneriat includ protejarea drepturilor și intereselor legitime ale consumatorilor în spațiul cibernetic, promovarea numărului unic de urgență al DNSC – 1911 – în cazul potențialelor incidente, inclusiv în cadrul Aplicației InfoCons, precum și dezvoltarea de programe și proiecte dedicate creșterii nivelului de protecție a utilizatorilor în domeniul securității cibernetice.
Prin aceste demersuri, se urmărește nu doar informarea corectă a publicului larg, ci și creșterea gradului de reziliență digitală la nivel individual și comunitar, reducând astfel expunerea la amenințări și consolidând protecția împotriva fraudelor și atacurilor cibernetice.
Citește și : InfoCons Protecția Consumatorului vă informează despre cele 17 Obiective pentru Dezvoltare Durabilă – Fii Un Exemplu Protecția Mediului !
„Salutăm inițiativa InfoCons și considerăm că un astfel de parteneriat este esențial pentru consolidarea rezilienței cibernetice la nivel național. Educarea consumatorilor este o condiție esențială pentru construirea unui ecosistem digital sigur, durabil și responsabil. Această colaborare reflectă angajamentul nostru comun de a transforma provocările actuale în oportunități reale de progres pentru cetățeni.” Dan Cîmpean, Directorul DNSC.
„Astăzi , mai mult ca oricând, protecția consumatorului nu mai înseamnă doar protecția consumatorilor de produse și servicii. Ținând cont de ritmul accelerat al tehnologiei, mai ales în zona serviciilor online, de internet, de telefonie mobilă, cunoștințele minimale și educația consumatorilor în domeniul cybersecurity devine o prioritate globală, europeană, națională, dar mai ales individuală.“ – Sorin Mierlea, Președintele InfoCons.
Citește și : Diversificarea și digitalizarea serviciilor în domeniul proprietății intelectuale – InfoCons protectia consumatorilor te informeaza – proprietate intelectuala
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Parteneriat , Colaborare , DNSC , Directoratul Național de Securitate Cibernetică .





















