Depinde foarte mult de fiecare caz individual, dar este vorba de un echilibru între drepturile şi obligaţiile vânzătorului şi ale tale în calitate de consumator. Spre exemplu, în cazul în care ceva nu funcţionează cum trebuie, iar vânzătorul îşi limitează responsabilitatea, acest lucru poate fi considerat nedrept faţă de tine.

Citește și:

Am observat că un produs pe care l-am achiziționat este periculos?

Ce e de făcut

Cum să îţi aperi #yourEUright în calitate de cumpărător european? Consultă clauzele contractuale abuzive pentru a afla mai multe detalii referitoare la drepturile tale, atât înainte, cât şi după cumpărare. Pentru achiziţiile online una dintre opţiuni este soluționarea online a litigiilor.

Sursa: Europa.eu

Citește și:

– Smartwatch pentru copii, retras de pe piaţă de Comisia Europeană, pe motive de securitate

Știați că?…. Economisire energie prin aparatele din dormitor

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal