Ce este Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM ? Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorului !
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM este instituția publică independentă a statului român care are rolul de a proteja și promova interesele utilizatorilor de servicii de comunicații electronice, servicii poștale și servicii digitale. Prin activitatea sa, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM asigură funcționarea echilibrată a piețelor de profil, sprijină concurența loială între operatori și contribuie la dezvoltarea unei societăți digitale moderne, bazată pe conectivitate de înaltă calitate.
Instituția a luat naștere prin reunirea a două organisme cu experiență și expertiză în domeniu: Inspectoratul General pentru Comunicații și Tehnologia Informației (IGCTI) și Autoritatea Națională de Reglementare în Comunicații și Tehnologia Informației (ANRCTI).
InfoCons te informează – 17 E-uri intr-un baton proteic si pana la 36 grame zahar / 100 grame produs – Studiu InfoCons Protectia Consumatorilor
Misiunea Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor
Misiunea Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM este de a asigura tranziția României către societatea Gigabit, promovând servicii de comunicații electronice, poștale și digitale sigure, accesibile și de calitate, prin utilizarea eficientă a instrumentelor de administrare și reglementare aflate la dispoziția sa.
Viziunea Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM își propune să contribuie la dezvoltarea economică și socială a României prin crearea unei infrastructuri de comunicații omniprezente, sigure și performante, care să faciliteze accesul cetățenilor și mediului de afaceri la servicii digitale moderne.
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – Ce sunt asiguratorii / societățile de asigurare ? Fii informat cu InfoCons Protecția Consumatorului de Asigurare
Valorile fundamentale ale Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor
Activitatea Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM este ghidată de un set de valori solide:
-
Excelență – menținerea celor mai înalte standarde profesionale și de performanță;
-
Integritate – respectarea principiilor etice și a corectitudinii în toate deciziile;
-
Respect – pentru cetățeni, pentru parteneri și pentru legislația în vigoare;
-
Inovare – promovarea de soluții și idei noi adaptate progresului tehnologic;
-
Spirit de echipă – coeziune și colaborare între angajați și parteneri;
-
Sustenabilitate – gestionarea responsabilă a resurselor pentru dezvoltare pe termen lung.
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – Ce este Institutul de Studii Financiare – ISF ? Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor despre asigurări !
Principiile promovate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor
Pentru a-și îndeplini obiectivele, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM aplică principii clare, conforme bunelor practici internaționale și legislației europene:
-
Transparență – toate deciziile sunt precedate de consultări publice și fundamentate pe informații clare și verificabile;
-
Proporționalitate – măsurile adoptate sunt adaptate problemelor constatate și implică un nivel minim de intervenție;
-
Nediscriminare – tratament egal pentru toți operatorii, indiferent de dimensiunea sau tipul acestora, și neutralitate tehnologică;
-
Obiectivitate – decizii bazate pe date concrete, analize și dovezi;
-
Proactivitate – anticiparea problemelor și acțiuni preventive;
-
Cooperare – dialog permanent cu instituțiile naționale și internaționale;
-
Independență – decizii luate fără ingerințe politice sau comerciale.
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – Escrocheriile de tip romance scam – InfoCons protectia consumatorilor de securitate cibernetica – cyber security
Rolul strategic al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor
Prin expertiza sa, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM garantează:
-
accesul utilizatorilor la servicii sigure și de calitate;
-
un cadru concurențial echilibrat pentru furnizorii de servicii;
-
reglementări clare și aplicabile, în concordanță cu standardele europene;
-
gestionarea eficientă a resurselor de comunicații, inclusiv a spectrului de frecvențe radio;
-
protecția interesului public pe termen lung.
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – InfoCons Energie Electrica : Unde pot depune o sesizare pentru distributia energiei electrice
Contact Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații – ANCOM – Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor
-
Adresă: Str. Delea Nouă nr. 2, cod 030925, Sector 3, București, România
-
Program de relații cu publicul:
-
Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 09:00 – 13:00
-
Marți: 14:30 – 18:30
-
-
Program de lucru:
-
Luni, Miercuri, Joi: 08:30 – 16:30
-
Marți: 08:30 – 18:30
-
Vineri: 08:30 – 14:30
-
-
Modalități de contact: e-mail, fax, formular online, poștă sau direct la sediul instituției.
Semnătura : Departamentul InfoCons de Comunicare
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor , membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat, Școală Profesională , Școală de Meserii , Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații , ANCOM



















