Anul trecut a fost extraordinar sa intalnim o organizatie foarte activa si dinamica care a reusit sa duca la bun sfarsit o serie de campanii educationale in Romania. Am inceput colaboarea in cadrul proiectului educational Scoala lui Andrei initiat de Petrom, un program destinat scolilor generale din Romania cu scopul de a creste nivelul de educatie eco-civica si implicare in comunitate al elevilor din clasele I-VIII. In cadrul acestui proiect specialistii InfoConsau reusit sa intocmeasca o evaluare a stadiului in care se afla scolile din Romania din punct de vedere al eficientei energetice. Acest tip de demers a fost realizat pentru prima oara in Romania pentru institutiile de stat.
In cadrul InfoCons am intalnit o echipa cu initiative deosebite care pot genera o schimbare de atitudine in Romania daca isi vor gasi sustinerea atat in randul publicului larg cat si al autoritatilor.
Cu siguranta ca vom continua colaborarile intre Ogilvy si InfoCons si in viitor cu atat mai mult cu cat Ogilvy a deschis de anul trecut un nou business practice – Ogilvy Earth – care are ca scop sprijinirea companiilor de a-si dezvolta un business sustenabil.
Alina Stanciu
Managing Director, 2010
Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucharest