Asteptarile noastre ca si consumatori sunt legate in mare masura de cunoastere, intelegere si acceptare a produsului sau a serviciului pe care stilul de viata ales sau mult visat ne face sa il dorim.
Ce ne difera ca si consumatori fie ca suntem in Bucuresti, Dubai, Singapore sau peste tot in lumea asta mare? – diferenta o face accesul la informatie de calitate si felul in care suntem deschisi sa acceptam sau nu produsele, serviciile care sunt intr-o continua schimbare, intr-o piata “agresiva` si in care este tot mai greu sa tinem pasul cu tot cea ce este nou in viata noastra.
Consumatorul de astazi are access la sisteme de comunicare rapide dar in acelasi timp informatia furnizata este de multe ori diluata de lipsa de profesionalism a celor care ofera acele produse sau servicii. Ca si consumator vreau sa ma simt protejat si cred ca asociatia protecties consumatorilor este un partener de care am / avem nevoie…
De ziua ta Consumatorule…gandeste-te de 2 ori si alege odata…stai informat, alert, si mai ales sa te bucuri de alegerea facuta…
Daniel Morariu