Drepturile cumpărătorilor conform Comisiei Europene

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. Drepturile cumpărătorilor conform Comisiei Europene

Normele europene privind protecția consumatorilor caută să garanteze că atunci când achiziționați produse și servicii în UE dispuneți de informații clare despre produsul sau serviciul achiziționat , prețul său , costurile de transport și livrare , precum și de informații despre drepturile care vă revin dacă apar probleme .

Citește și : Cu 9 % mai multe rezervări online în vara anului 2022 conform Eurostat

Transparența online . În calitate de consumator , aveți dreptul să cunoașteți statutul oricărui vânzător online . Piețele online trebuie să indice dacă un vânzător este comerciant (societate înregistrată sau PFA) ori persoană fizică . Această distincție este importantă, deoarece beneficiați de protecție în temeiul legislației UE privind protecția consumatorilor numai în cazul în care cumpărați de la un comerciant . Piața online trebuie să vă avertizeze cu privire la acest lucru atunci când alegeți o ofertă din partea unei persoane fizice .

Citește și : România are 35 noi stațiuni turistice de interes local !

Drepturile cumpărătorilor InfoCons Protecția Consumatorilor