InfoCons lansează „Programul de Protecția Consumatorilor de Servicii și Produse Medicale”

  1. Acasă
  2. Comunicate de presă
  3. InfoCons lansează „Programul de Protecția Consumatorilor de Servicii și Produse Medicale”
InfoCons lansează „Programul de Protecția Consumatorilor de Servicii și Produse Medicale” InfoCons Protectia Consumatorilor

Cu ocazia lunii dedicate drepturilor și protecției consumatorilor, InfoCons lansează „Programul Național de Protectia Consumatorilor de Servicii și Produse Medicale”.

Protecția Consumatorilor de servicii și produse medicale este o problematică de interes general, mai ales în contextul gradului scăzut de conștientizare, informare și educare în rândul consumatorilor in acest domeniu.

Programul Național de Protecția Consumatorilor de Servicii și Produse Medicale inițiat de InfoCons are drept fundament câțiva piloni importanți: informarea, educarea, protecția, prevenția și consilierea consumatorilor de servicii și produse medicale

 Citește și: Crenvursti de pui – ce conțin?! Alertă InfoCons

Obiectivele Programului Național de Protecția Consumatorilor de Servicii și Produse Medicale sunt:

  • Educarea și informarea consumatorilor de servicii și produse medicale prin punerea la dispoziția acestora a informațiilo corecte, complete și transparente într-un limbaj uzual, dar a drepturilor si obligatiilor pe care acestia le au.
  • Monitorizarea pietei prin realizarea de studii si teste comparative pentru creșterea gradului de informare a consumatorilor și a credibilității asupra produselor și serviciilor ce se regăsesc în piață;
  • Programul Național pentru Protecția Consumatorilor „Marca Încrederii” – pentru produsele și serviciile medicale ce îndeplinesc criteriile Programului.
  • Înființarea Centrului de Soluționare Alternativă a Disputelor în domeniul produselor și serviciilor medicale la standardele Uniunii Europene;
  • Asigurarea serviciului de consiliere si consultanță în domeniul produselor și serviciilor medicale
  • Punerea la dispoziția consumatorilor a numărului de telefondedicat protectiei consumatorilor  021 9615 (telefon cu tarif normal in reteaua mobila Telekom) pentru obținerea de informații utile .

Citeste si: Sucuri: Cu sau din ceai?! Cu sau fără fructe?! Dar cu E-uri și zahăr!

Sorin Mierlea„Pe tot parcursul lunii martie, sărbătorim Protectia Consumatorilor la nivel mondial, dar cred ca ar trebui sa sărbătorim zilnic, printr-o protecție sporita a noastră, a fiecăruia, si să luăm o9atitudine de câte ori vedem că drepturile noastre nu ne sunt respectate.”

Sorin MierleaPresedinte InfoCons

 

Preluări Media:

Evenimentul Zilei:

  • https://evz.ro/proiect-national-pentru-a-veni-in-sprijinul-consumatorilor-ce-tip-de-servicii-vor-fi-monitorizate.html/amp

EstNews:

  • https://evz.ro/proiect-national-pentru-a-veni-in-sprijinul-consumatorilor-ce-tip-de-servicii-vor-fi-monitorizate.html/amp

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Meniu