Cercetări complexe privind elaborarea unui model comportamental al consumatorului de produse agroalimentare ecologice in vederea stabilirii de noi metode si instrumente de marketing utile producătorilor romani pentru creșterea competitivității (2008 – 2011).
CONSUMECO
- TRUST aWARE Enhancing Digital Security, Privacy and TRUST in softWARE
- ECO
- SOCIAL TRUTH
- COL-SUMERS
- SAFE HARBOUR
- Active Being Youth Exchange – Erasmus+
- Global learning approach on food waste in non-formal education
- STEPS FOR YOUTH – Training Course – youth workers
- EXPLORE (SOCIAL) MEDIA – Proiect Erasmus plus – Mobilități tineret
- Connect to human rights
- European Vagabond
- TRACORE – Training for Consumer Rights Empowerment
- SES – Să Evoluăm Sustenabil
- System for Prevention and Combat Identity Theft HOME
- Bursa locurilor de practica
- Operation HipPocrates
- Mobility, a paradigm of European citizens
- COBALT
- ME IS MINE
- Consumatori activi
- Lifelong Learning Programme 2011-2013
- Europe Direct
- Lifelong Learning Programme 2009-2011
- CONSUMECO
- Politicile de etichetare a produselor alcoolice pentru a proteja tinerii
- Catalogul tehnic european al fraudelor
- Prevenirea fraudei în mijloacele de plată
- Informații comparative servicii financiare
- Dolceta
- Monitorizarea și evaluarea stării drepturilor in ce priveste cetățenia europeană activă
- Informarea cetățenilor Uniunii Europene referitor la litigiile derivate din contracte civile
- Evaluarea de către cetățeni a autorităților de reglementare