Planifici o vacanță în Thailanda inspirat de Insula Iubirii ? InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre drepturile pasagerilor în transportul aerian !
Popularitatea emisiunii Insula Iubirii a crescut interesul românilor pentru Thailanda, ca destinație turistică. În acest context, este important ca cei care plănuiesc să călătorească acolo să fie informate nu doar cu privire la condițiile de intrare în țară, ci și în legătură cu drepturile pe care le au ca pasageri aerieni.
O călătorie sigură și bine documentată înseamnă să știm din timp la ce sprijin putem avea acces în cazul unor situații neprevăzute precum întârzieri, anulări sau probleme legate de bagaje.
InfoCons te informează – InfoCons Protectia Consumatorilor va informeaza : TOP produse tip inghetata pe bat in functie de valoarea energetica
Drepturile pasagerilor în transportul aerian
- În cazul anulării zborului:
- Pasagerii au dreptul de a fi informați cu privire la situație.
- Au dreptul de a alege între:
- rambursarea biletului și, dacă este cazul, repatrierea către aeroportul de plecare;
- redirecționarea către destinația finală, cât mai curând posibil;
- redirecționarea la o dată ulterioară, convenită cu compania aeriană.
- În timpul așteptării redirecționării, pasagerii au dreptul la asistență (mese, băuturi, comunicații, cazare dacă este necesar).
- În cazul întârzierii zborului:
- Pasagerii au dreptul la informații clare și actualizate privind durata întârzierii.
- În funcție de durata întârzierii și de distanța zborului, pasagerii pot beneficia de:
- mese și băuturi corespunzătoare;
- două apeluri telefonice, mesaje sau e-mailuri gratuite;
- cazare și transport între aeroport și unitatea de cazare, dacă întârzierea presupune petrecerea nopții.
InfoCons te informează – Grătar ? Peste 15 produse tip grătar cu cărbune / grătar electric în Alerte de periculozitate gravă și riscuri majore pentru sănătatea și integritatea corporală
- În cazul refuzului la îmbarcare (overbooking):
- Pasagerii au dreptul la despăgubiri și la alegerea între: rambursarea biletului, redirecționare la prima ocazie sau redirecționare ulterioară.
- Au dreptul la asistență (mese, băuturi, cazare, comunicații).
- În cazul problemelor legate de bagaje:
- Pasagerii au dreptul la asistență din partea companiei aeriene în cazul pierderii, deteriorării sau întârzierii bagajului.
- Este recomandat ca reclamația să fie făcută imediat, înainte de părăsirea aeroportului, la biroul special pentru bagaje.
- Persoane cu mobilitate redusă:
- Au dreptul la asistență gratuită în aeroporturi, de la check-in până la îmbarcare și debarcare.
- Au dreptul la sprijin pentru transferurile între terminale și la predarea/restituirea bagajelor.
InfoCons te informează – Ce este proprietatea intelectuală ? Rămâi informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor de Proprietate Intelectuală !
Pentru mai multe informații referitoare la drepturile pasagerilor în transportul aerian, click AICI .
Semnătura : Departamentul InfoCons de Comunicare
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor , membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat, Școală Profesională , Școală de Meserii , Insula Iubirii , Thailanda , Drepturile Pasagerilor , Transport Aerian

















