InfoCons energie electrica : Poate fi modificata modalitatea de transmitere a facturilor ulterior incheierii contractului de energie electrica ?

InfoCons energie electrica : Poate fi modificata modalitatea de transmitere a facturilor ulterior incheierii contractului de energie electrica ?

 

Poate fi modificată modalitatea de transmitere a facturilor ulterior încheierii contractului ?

Da. Modificarea nu necesită încheierea unui act adițional la contract și se realizează în urma notificării furnizorului de către client.

Opțiunea pentru primirea facturii doar în format electronic poate fi gestionată direct de către client în contul din platforma furnizorului, prin activarea facturii electronice.

Clientul poate să revină la situația anterioară, respectiv primirea facturii pe suport de hârtie prin poștă, prin deselectarea din platforma furnizorului a opțiunii de transmitere a facturii în format electronic sau printr-o solicitare scrisă adresată furnizorului.

Citeste si : InfoCons protectia consumatorului securitate cibernetica – cybersecurity : Cum îți poți recupera contul de YouTube ?!

Care este deosebirea între adresa de domiciliu și adresa de corespondență?

Adresa de corespondență este adresa utilizată de furnizor pentru a comunica clientului facturile de energie electrică și eventualele notificări. Aceasta poate fi aceeași sau diferită de adresa de domiciliu.

 

Cum pot fi semnalate problemele legate de întreruperea energiei electrice și de funcționare a rețelelor electrice de alimentare?

Dacă clientul a încheiat contract pentru serviciul de distribuție direct cu operatorul de distribuție, semnalarea problemelor legate de întreruperea în alimentare se face la operatorul de distribuție. Dacă contractul pentru serviciul de distribuție este încheiat cu furnizorul, clientul poate semnala problemele legate de întreruperea în alimentare atât la operatorul de distribuție, cât și la furnizorul de energie electrică

 

 

Semnat : Departamentul InfoCons de energie electrica

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat cyber security , energie electrica , energie, gaze naturale, furnizor energie , distribuitor energie 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și