Initiativa si realizarile organizatiei InfoCons sunt in opinia mea unele dintre cele mai pline de succes in directia dezvoltarii spiritului civic, a educarii cetateanului in fata presiunii acerbe a marilor companii si mai ales a adaptarii acestuia la conditiile de criza si de agresiune economica la care suntem cu totii expusi. Forta retelelor educate de consumatori poate fi decisiva in evitarea dezastrelor provocate de lacomia marilor companii sau de jocurile politice si administrative ce ne duc deseori in situatii de risc. Consumatorul informat si in contact cu multi consumatori poate conta atat ca un factor de protectie si paza a tuturor celorlalti consumatori cat si ca un factor de interventie rapida impotriva abuzurilor la sanatatea de mediu social, personal, natural sau tehnologic. Prof. Florin Colceag

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal