InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurări te asigură : Hazard moral

InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurări te asigură : Hazard moral

InfoCons Protecția Consumatorilor : Principalul rol al reasigurătorului

InfoCons Protecția Consumatorilor de Asigurări te informează : Hazard moral

Hazard moral : Comportament riscant sau lipsit de precauție al unei persoane care știe că este protejată printr-o poliță de asigurare. Apare atunci când asiguratul acționează cu mai puțină grijă sau chiar cu intenție de fraudă, contând pe acoperirea financiară oferită de asigurare. Exemplu: un șofer care lasă intenționat mașina descuiată într-o zonă nesigură, știind că are CASCO, generează hazard moral. Asigurătorii încearcă să reducă acest risc prin franșize, controale, clauze speciale și excluderi.

InfoCons Protecția Consumatorilor : Ce acoperă asigurarea de răspundere civilă ?

 

Mai multe informatii pe asigurare.infocons.ro

 

Sursa : Autoritatea de Supraveghere Financiară ( ASF )

Semnătura : Departamentul InfoCons de Asigurare

 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și