InfoCons Protecția Consumatorilor : Cum putem schimba obiceiurile alimentare greșite ? Domnul Vlad Gheorghe explică !

InfoCons Protecția Consumatorilor : Cum putem schimba obiceiurile alimentare greșite ? Domnul Vlad Gheorghe explică !
InfoCons Protecția Consumatorilor : Cum putem schimba obiceiurile alimentare greșite ? Domnul Vlad Gheorghe explică !
Cum putem schimba obiceiurile alimentare greșite, astfel încât să încorporăm tot mai des alimente benefice pentru atât pentru sanatate  cât și pentru o mai bună calitate a vieții ? 

Dl. Vlad Gheorghe –  Observ că tinerii sunt foarte receptivi și doresc să consume sănătos, citesc mult, deschid internetul , citesc pe telefon și au rămas neplăcut surprinși de ceea ce conțin alimentele.

Citește și : Fii un Exemplu Protecția Mediului : Consolidarea Guvernanței pentru Dezvoltare Durabilă în România – InfoCons Protecția Consumatorului

Să facem următorul exercițiu. Dacă o familie care locuiește la țară ar ține minim 10 familii ( a câte 2 persoane) cu produse din gospodăria lor, ar insemna în total 20 de persoane. România are peste 4 milioane de gospodării. Dacă aceste 4 milioane de gospodării ar ține, nu 20 de persoane per gospodărie, ci 3-4 persoane să spunem, ar însemna 12-16 milioane de locuitori. Ceea ce înseamnă că micile gospodării ar putea întreține populația țării, fără a avea o cultură intensivă sau industrială de produs lapte, carne, ouă sau fructe și legume.

Citește și : InfoCons Protecția Consumatorului vă informează despre cursul online EUIPO privind elementele esențiale ale Proprietății Intelectuale

Să se formeze relația socială care exista în trecut, o deplasare a oamenilor din orașe către periferii sau către piețe, să își facă o aprovizionare de la micii producători, de la oameni de încredere. Va lega o relație, poate vor cumpăra o grădină în timp, pentru că, țara noastră este o țară agrară orin definiție. 87% avem teritoriu rural în România. ”

Citiți AICI întregul interviu acordat de către Dl. Vlad Gheorghe – Președinte OIPA Legume Fructe pentru InfoCons Protecția Consumatorilor

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Alimente Ultraprocesate , Interviu , OIPA , Vlad Gheorghe

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și