Consiliul Județean Satu Mare , Președinte Pataki Csaba – 20 de ani InfoCons Protecția Consumatorilor

InfoCons Protectia Consumatorului Protectia Consumatorilor Presedinte Consiliu Județean Satu Mare Pataki Csaba

Consiliul Județean Satu Mare

Președinte Consiliul Județean Satu Mare

Pataki Csaba

Cu ocazia împlinirii a 20 de ani de protecția consumatorilor în România – InfoCons, vă transmit în numele Consiliului Județean Satu Mare, sincere felicitări! Vă mulțumim pentru că ați reușit în acești ani să protejați interesele legitime ale consumatorilor prin activitatea de informare, promovare și apărare a drepturilor consumatorilor!

Ca reprezentant al unei instituții publice, consider că este esențial să oferim cetățenilor informații corecte și complete legate de activitatea, proiectele și serviciile pe care instituția noastră le oferă consumatorilor de servicii publice. Ne dorim să venim mai aproape de nevoile cetățenilor, iar în acest sens am implementat un proiect de etică și transparență la nivelul Consiliului Județean Satu Mare, proiect prin intermediul căruia funcționarii publici s-au format și educat în domeniul prevenirii și combaterii actelor de corupție. Este un pas important făcut în administrația locală, menit să ducă la o atitudine corectă a funcționarilor publici față de consumatorii de servicii publice. Consider însă că aceste politici de transparență ar trebui să fie transpuse și la nivel național, astfel încât printr-o atitudine corectă, îndreptată spre interesele cetățenilor, să redăm acestora încrederea în serviciile oferite de instituțiile statului.

La nivelul instituțiilor din subordinea Consiliului Județean Satu Mare, încercăm să  oferim servicii cât mai bune în special în domeniul medical și cel de protecție socială, dar și în ceea ce privește infrastructura rutieră, managementul deșeurilor, educație, turism și cultură – acestea fiind domenii care prin specificul lor se adresează direct și imediat consumatorului de servicii publice. Cele mai multe proiecte cu finanțare nerambursabilă le-am dezvoltat în aceste domenii esențiale pentru publicul larg.

Apreciez că angajații din sectorul public trebuie să aibă cele mai înalte standarde de comportament și eficiență, iar consumatorii de servicii publice au dreptul de a urmări îndeaproape activitățile instituțiilor și de a verifica dacă acestea sunt corecte și echilibrate.

Testimonialul poate fi vizualizat AICI

InfoCons Protectia Consumatorilor Protectia Consumatorului

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal