“ANEC congratulates InfoCons on the many successes of o9atitudine.
In an era that seeks to empower individual consumers, it is not enough to provide consumers with information: consumers need to develop knowledge. The initiatives taken by InfoCons help Romanian consumers turn information into knowledge, help them become aware of their rights and help to provide them with support when things go wrong.
ANEC also welcomes the support InfoCons gives to its campaigns to ensure products and services are safe and accessible for all European consumers, regardless of their ages, abilities or disabilities. Together, we make a difference.`
Stephen RUSSELL
Secretary-General
THE EUROPEAN CONSUMER VOICE IN STANDARDISATION (ANEC), April 2012
‘ANEC felicită InfoCons cu ocazia numeroaselor succese din campania o9atitudine.
Într-o eră care caută să ofere putere consumatorilor individuali, nu este suficient transmiterea de informaţii către consumatori: consumatorii trebuie să dobîndească cunoştinţe. Iniţiativele InfoCons ajută consumatorii români să transforme informaţia în cunoştinţe, îi ajută să devină conştienţi de drepturile lor şi îi ajută oferindu-le sprijin atunci când lucrurile nu merg bine.
ANEC, de asemenea, salută sprijinul acordat de InfoCons campaniilor sale de a asigura că produsele şi serviciile sunt sigure şi accesibile pentru toţi consumatorii europeni, indiferent de vârstă, abilităţile sau disabilităţile lor. Împreună, vom schimba lucrurile!’
Stephen RUSSELL
Secretar-General
VOCEA CONSUMATORULUI EUROPEAN IN STANDARDIZARE (ANEC), Aprilie 2012