“Consumatorii, fie ei activi, nehotărâți sau pasivi, reprezintă, pentru orice industrie, cel mai important grup de stakeholderi. De aceea, este foarte important ca vocea lor să fie auzită, să își cunoască drepturile și să fie informați cu privire la modul în care pot fi recompensați atunci când au fost nedreptățiți. Ca broker de asigurare, știu că încrederea consumatorului este vitală. Noi intermediem vânzarea unor promisiuni pe care asigurătorii le fac consumatorilor, dar, mai înainte de toate îi consiliem în alegerea produsului potrivit nevoilor proprii de asigurare. Pentru că un client informat este, în orice industrie, un consumator câștigat.’

Bogdan Andriescu, presedinte UNSICAR

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal