Telefonul Consumatorului – Ministerul Finanțelor Publice

Ai solicitat bonul fiscal și nu ți-a fost oferit? Ia atitudine! Apelează Telefonul Consumatorului – Ministerul Finanțelor Publice la 0800 800 085 pentru a sesiza orice neregulă!

Serviciul TelVerde al Mnisterului Finantelor Publice poate fi apelat gratuit, non-stop.

Descarcă macheta și află mai multe despre legislatia în domeniu aici.

Citește și:

Ești asigurat? Cum te-ai asigurat? Ai citit contractul de asigurare?

Siguranță și securitate – O lume digitală mai bună

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal