`Practici ale întreprinderilor fața de consumatori` înseamna orice acțiune, omisiune, comportament, demers sau comunicare comercială, inclusiv publicitatea și comercializarea, efectuată de un comerciant, în directă legătură cu promovarea, vânzarea sau furnizarea unui produs către consumatori.
O practică comercială poate fi `în directă legătură` cu promovarea unui produs, de exemplu, prin furnizarea de `informații referitoare la disponibilitatea unui produs la un preț avantajos pe o anumită perioadă.
Pe baza jurisprudenței actuale, este dificil să se stabilească o limită pentru momentul în care o practică comercială nu ar mai fi `în directă legătură` cu promovarea unui produs. Cu toate acestea, ca exemplu, în cazul în care un comerciant vinde o hartă care nu conține mesaje promoționale, iar consumatorul utilizează ulterior harta pentru a- și găsi drumul spre un anumit magazin, ar părea nerezonabil să se califice vânzarea respectivei hărți ca o practică comercială `în directă legătură` cu promovarea unui produs în magazinul respectiv.