In perioada decembrie 2014 – aprilie 2015, la A.N.P.C.P.P.S. Romania – InfoCons, cele mai multe sesizari primite au fost din urmatoarele domenii: Cumparaturi Online, Servicii Bancare, Servicii de telefonie mobila, Produse electronice.

Situatie sesizari decembrie 2014 - aprilie 2015

– In decembrie 2014, cele mai multe sesizari a fost din domeniul cumparaturilor online- 24,00%.

Situatie sesizari decembrie 2014
– In ianuarie 2015, cele mai multe sesizari au fost din domeniul produselor electronice 12,00%.

Situatie sesizari ianuarie 2015
– In februarie 2015, cele mai multe sesizari au fost din domeniul bancar 15,00%.

Situatie sesizari februarie 2015
– In martie 2015, cele mai multe sesizari au fost in domeniul cumparaturilor online 11,00%.

Situatie sesizari martie 2015
– In aprilie 2015, cele mai multe sesizari au fost din domeniul produselor electronice 11,00%.

Situatie sesizari aprilie 2015

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal