Primăria Muncipiului Sibiu
Primar Municipiul Sibiu
Astrid Fodor
În cazul unei administrații locale, consumatorii serviciilor oferite sunt toți cetățenii orașului pe care îl îngrijim și îl dezvoltăm. Calitatea serviciilor publice rezultă din proiectele responsabile și temeinic concepute pentru a răspunde nevoilor orașului și celor ale cetățenilor, precum și din profesionalismul cu care funcționarii publici își îndeplinesc atribuțiile, dar este îmbunătățită și prin concursul sibienilor, prin sugestiile și sesizările pe care ni le transmit.
Primăria Sibiu s-a deschis în ultimii ani foarte mult către cetățenii orașului, implicându-i în luarea deciziilor cu privire la proiectele propuse, prin consultări și dezbateri publice. Consider că este absolut normal să ascultăm vocea acestora, scopul nostru general fiind acela de a crește calitatea locuirii lor în Sibiu. În acest sens am diversificat canalele de comunicare cu cetățenii, inclusiv prin instrumente digitale care să aducă Primăria Sibiu mai aproape de aceștia. Și informarea publică cu privire la proiectele pe care Primăria Sibiu le implementează în beneficiul comunității s-a îmbunătățit, oferindu-se din oficiu multe informații pe toate canalele de comunicare ale instituției. Tocmai pentru acest mod de lucru și această abordare către transparență și participarea publică în administrarea orașului, Primăria Sibiu a primit certificare pentru standardul EN ISO 9001, atestând un management performant în instituție.
Sibienii sunt consumatori și ai serviciilor din domeniul sănătății. Primăria Sibiu are în subordine Spitalul Clinic de Pediatrie, iar pentru creșterea calității serviciilor oferite am investit sume substanțiale în extinderea spațiilor și dotarea acestora cu aparaturi moderne și performante.
De asemenea, cetățenii orașului nostru sunt și mari consumatori de cultură, Sibiul excelând în acest domeniu substanțial finanțat de Primăria Sibiu. Prin selectarea evenimentelor produse de instituțiile noastre de cultură, dar și a celor finanțate de administrația locală prin agendele de evenimente, asigurăm calitatea acestora și, astfel, satisfacerea așteptărilor publicului.
Prin urmare, Primăria Sibiu înțelege responsabilitatea pe care o are față de cetățeni, iar în același timp sibienii au înțeles drepturile pe care le au, implicându-se tot mai mult în administrarea orașului, prin feedback-ul oferit sub formă de sugestii, sesizări și chiar și aprecieri.
Este important ca cetățenii să își cunoască drepturile în calitate de consumatori, dar și obligațiile pe care le au. Aportul Asociației Info Cons în acest demers este foarte valoros și felicit conducerea și întreaga echipă a acestei entități pentru modul activ în care informează cetățenii cu privire la legislația în domeniu, la posibilitățile pe care le au de a se asigura că le sunt respectate drepturile. Felicitări Info Cons și la cât mai multe proiecte reușite, în beneficiul consumatorilor!