Primaria Municipiului Baia Mare – Domnul Dăncuș Ioan Doru – Primar – InfoCons protectia consumatorului te asigura

Primaria Municipiului Baia Mare – Domnul Dăncuș Ioan Doru – Primar – InfoCons protectia consumatorului te asigura

Dăncuș Ioan Doru

Primar

Ales în funcția de primar la alegerile locale din 9 iunie 2024.
Depunerea jurământului s-a făcut în data de 25.10.2024 conform Încheierii Civile Nr. 14281/2024

 

Conducere Primaria Municipiului Baia Mare 

Dăncuș Ioan Doru
Primarul Municipiului Baia Mare
Gligan Vasile Cameliu
Secretarul General al Municipiului Baia Mare
Pap Zsolt-Istvan
Viceprimar
Pîrvu Ionuț-Rareș
Viceprimar

PROGRAM AUDIENŢE – PRIMARIA MUNICIPIULUI BAIA MARE 

 

Ioan Doru Dăncuş – Primarul Municipiului Baia Mare –  Marti si Joi de la ora 10:00

Cameliu Gligan – Secretarul General al Municipiului Baia Mare – Joi de la ora 12:00

Izabella Morth – Arhitect Şef – Marti de la ora 14:00

Pap Zsolt – Viceprimar – Miercuri de la ora 10:30

Ionuț Pîrvu – Viceprimar – Marti de la ora 10:00

 

Înscrieri în audiență a cetățenilor

Prin Serviciul Relații cu Publicul se fac înscrierile în audienţă, se ţine evidenţa lor pe probleme şi se urmăreşte modul lor de rezolvare.

Cine poate solicita acest serviciu

Acest serviciu poate fi solicitat de orice persoană cu domiciliul, locul de muncă sau afacerea pe teritoriul municipiului Baia Mare.
Sunt înscrişi în audienţă cei care au solicitat ceva în scris de la primărie şi nu sunt mulţumiţi de răspunsul dat de compartimentul de specialitate.

 

Pașii ce trebuie urmați

Pentru înscrierea în audiență se parcurg următorii pași:

 

Înscrierea în audienţă la persoana din conducerea municipiului care poate rezolva problema

Solicitarea este verbală, telefonică sau prin email şi este în nume personal.
Solicitarea se face la operatorul Audienţe (Serviciul Relaţii cu Publicul) în timpul programului de lucru cu publicul.
Se admite înscrierea de către rude, vecini, cu condiţia ca persoana care solicită înscrierea altcuiva să ofere o explicaţie privind înscrierea prin intermediar şi să aibă asupra sa datele personale ale celui pe care îl înscrie.
La înscriere, solicitantul primeşte o informaţie verbală despre data, ora, locul şi persoana care ţine audienţa.

Prezentarea în audienţă

La data şi ora comunicate de operator, solicitantul se va prezenta în audiență.

Întocmirea notei de audiență

Operatorul va întocmi o notă de audienţă adresată compartimentului de specialitate competent în cazul problemei ridicate. De asemenea va cuprinde și dispoziția dată de auditor.

Verificarea răspunsului la nota de audienţă sau a rezolvării problemei ridicate

Timpul de soluţionare al solicitării este de 1 zi de la data în care a avut loc Audiența.
Răspunsul se comunică prin poștă.

InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre riscurile acoperite de asigurarea de viață

 

Acte necesare

• Răspunsul care l-a nemulţumit
• În lipsa răspunsului, numărul de înregistrare al petiţiei
• Alte documente prin care doreşte să-şi susţină punctul de vedere

Unde se face solicitareaÎnscrierea în Audiențe se poate face:

– la operatorul Audiențe(Serviciul Relații cu Publicul);
– prin completarea Cererii – tip(atasata mai jos) și transmițând-o pe una din adresele cic@baiamare.ro sau sesizari@baiamare.ro ;
– sau online, prin accesarea formularului (Click aici pentru a accesa FORMULARUL)
DetaliiÎn primul rând se va depune o sesizare/petitie/reclamație şi numai în cazul nerezolvării problemei la departamentele de specialitate se va proceda la înscrierea în audiență la nivel de conducere a instituţiei (Primarul municipiului Baia Mare, Secretar, Viceprimari, Administratorul public şi Arhitectul șef) în funcţie de problema ridicată.

Primarul, Dăncuș Ioan Doru acordă audiențe pe probleme legate de Poliția Locală și anume:
• Ordine publică
• Disciplina în construcții
• Nereguli în funcționarea localurilor publice
• Circulatie
• Protectia mediului
• Autorizatii de functionare,
• Politia animalelor

Secretarul general, Cameliu Gligan acordă audiențe pe următoarele probleme:
• Probleme juridice
• Legea 18/1991 privind fondul funciar
• Legea 10/2001 privind imobilele naționalizate
• Legea 247/2005
• Legea 1/2000
• Activitatea Consiliului Local

Arhitectul șef, Morth Izabella acordă audiențe pe următoarele probleme:
• Sistematizare, documentații de urbanism
• Autorizații de construire, certificate de urbanism
• Zonare

Program înscriere în audiențe
Luni –  Vineri
8:00 – 16:00
8:00 – 16:00
8:00 – 16:00
8:00 – 17:00
8:00 – 15:00

Pentru mai multe informații contactațiServiciul Relaţii cu Publicul – Ghișeul nr. 6, d-na Barcs MarianaAdresa: Str. Gheorghe Şincai nr. 37, parterTelefon: 0372 624 197 sau 0262 211 001, 0262 211 002 interior 197E-mail: cic@baiamare.ro

 

Curriculum Vitae Dăncuș Ioan Doru  Primar –  Primaria Municipiului Baia Mare – AICI

 

Semnat : Departamentul InfoCons comunicare

 

Sursa info si foto : Primaria Municipiului Baia Mare

 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și