• După deschidere, depozitați alimentele în recipiente separate pentru a prelungi durata lor de depozitare (condițiile de depozitare pot diferi pentru fiecare produs).
  • Atenție, produsele pot să se contamineze reciproc.
  • Nu acoperiți niciodată brânza în folie de plastic – deoarece trebuie să respire.
  • Cea mai bună opțiune este să împachetați brânza în hârtie pergament sau hârtie cerată sau vag într-o folie; aceaste metode oferă un pic de respirabilitate pentru brânză, fără uscarea acesteia.
  • Răcire: Răciți vasele cât mai repede posibil (în mod ideal, în decurs de două ore).
  • Congelare: Produsele alimentare trebuiesc acoperite cu atenție și bine ambalate în recipiente sau materiale rezistente la umezeală sau la vapori, asigurându-se că nu intră aer și că nu se scade sau se evaporă apa. Puteți folosi recipiente din sticlă, metal sau plastic sau pungi care nu conțin BPA și sunt marcate ca frigorifice.

Respect mâncării!

Citește și:

– Vrei să știi mai multe? Poți să te protejezi singur! Descarcă aplicația gratuită InfoCons pentru Android și IOS!

– Fii cu adevărat și tu cu o9atitudine și ia atitudine!

Nr. de tel – 021.9615 sau *9615

Whats App – 0732.008.969

Mail: reclamatii@protectia-consumatorilor.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal