Anul trecut a fost extraordinar sa întâlnim o organizaţie foarte activa si dinamica care a reuşit sa duca la bun sfârşit o serie de campanii educaţionale in România. Am început colaboarea in cadrul proiectului educaţional Scoala lui Andrei iniţiat de Petrom, un program destinat şcolilor generale din România cu scopul de a creste nivelul de educaţie eto civica si implicare In comunitate al elevilor din clasele I-VIII In cadrul acestui proiect specialiştii InfoCons au reuşit sa întocmească o evaluare a stadiului In care se afla şcolile din România din punct de vedere al eficientei energetice. Acest tip de demers a fost realizat pentru prima oara in România pentru instituţiile de stat
In cadrul InfoCons am întâlnit o echipa cu iniţiative deosebite care pot genera o schimbare de atitudine in România daca isi vor gasi susţinerea atat in rândul publicului larg cat si al autorităţilor.
Cu siguranţa ca vom continua colaborările intre Ogilvy si InfoCons si in viitor cu atat mai mult cu cat Ogilvy a deschis de anul trecut un nou business practice – Ogilvy Earth – care are ca scop sprijinirea companiilor de a-si dezvolta un business sustenabil
Loredana Caradimu
Unit Business Director