”Informarea corectă a consumatorilor este o misiune necesară, pe care ați îndeplinit-o cu succes în campaniile derulate de-a lungul celor 18 ani de activitate. Sunt plăcut surprins să constat că interfața dintre dumneavoastră, ca autoritate și consumator și-a schimbat atitudinea în sensul că imaginea clară, coerentă și axată pe conținut este mult mai ușor de asimilat și însușit. Astăzi, la majorat, ”o9atitudine!” nu este doar un slogan de marketing, ci și un îndemn care să incite la informare, la transformare din consumator pasiv în activ, în contextul în care oamenii sunt din ce în ce mai interesați de drepturile lor în acest domeniu.
Ideea de consumator european nu ar exista, fără doar și poate, dacă nu ar fi în spate o informare corectă, o educație fiscală, financiară, dar și respectarea principiilor de protecție a consumatorilor. Vă doresc ca la 18 ani de activitate să fiți în continuare la fel de energici în misiunea nobilă de a educa și schimba mentalitatea consumatorului din România!”