”Informarea corectă a consumatorilor este o misiune necesară, pe care ați îndeplinit-o cu succes în campaniile derulate de-a lungul celor 18 ani de activitate. Sunt plăcut surprins să constat că interfața dintre dumneavoastră, ca autoritate și consumator și-a schimbat atitudinea în sensul că imaginea clară, coerentă și axată pe conținut este mult mai ușor de asimilat și însușit. Astăzi, la majorat, ”o9atitudine!” nu este doar un slogan de marketing, ci și un îndemn care să incite la informare, la transformare din consumator pasiv în activ, în contextul în care oamenii sunt din ce în ce mai interesați de drepturile lor în acest domeniu.

 

Ideea de consumator european nu ar exista, fără doar și poate, dacă nu ar fi în spate o informare corectă, o educație fiscală, financiară, dar și respectarea principiilor de protecție a consumatorilor. Vă doresc ca la 18 ani de activitate să fiți în continuare la fel de energici în misiunea nobilă de a educa și schimba mentalitatea consumatorului din România!”

 

Institutia Prefectului – Judetului Dolj

Prefect Nicușor ROȘCA

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal