Marca Increderii simbol al increderii consumatorului – www.marca-increderii.ro – Programul National desfasurat sub egida InfoCons Organizație de Protecția Consumatorului de Certificare a produselor si/sau serviciilor Prima Companie romanesca de mobila si decoratiuni a obtinut Marca Increderii
InfoCons a initiat Programul in vederea eliberarii Certificatului de Utilizare a Marcii Programului National de Protectia Consumatorilor – Marca Increderii, in conformitate cu normele si standardele comunitare, Program ce se regaseste in majoritatea tarilor membre ale UE si nu numai prin Programe de evaluare, testare si promovare a produselor si serviciilor ce indeplinesc normativele pentru a da incredere cetateanului in calitatea lui de consumator .
Increderea consumatorilor in produsele si serviciile de pe piata din Romania, Europa dar si la nivel global in aceasta perioada este pusa la incercare iar consumatorii trebuie sa aleaga in cunostinta de cauza produse si servicii la standarde de calitate.
Citește și : Sunt consumator român și am drepturi! Ia atitudine de Ziua României!
Marca Increderii aduce plus-valoare pentru produsele si serviciile de pe piata privata dar si autoritatilor publice care beneficiaza de o recunoastere reala cu privire la respectarea drepturilor din perspectiva protectiei consumatorilor cat si din punct de vedere al legislatiei nationale si europene.
Acest Program este o consecinta directa a aparitiei si valorificarii pe piata romaneasca a unor produse si servicii ale caror caracteristici nu se incadreaza in normele de securitate, igiena, performanta, fiabilitate, originalitate etc.
Prin acordarea Marcii Programului pentru produsele si/sau serviciile care intrunesc conditiile necesare satisfacerii si protejarii intereselor consumatorilor se doreste realizarea unei informari oportune a acestora in vederea constientizarii privind necesitatea achizitionarii de produse si servicii optime din punct de vedere calitativ.
Citește și : Un pas important pentru siguranța cetățeanului consumator ! Restaurantele trebuie să afișeze ingredientele , declarația nutrițională și aditivii pentru preparate
Programul se axeaza pe conditiile cerute de normele referitoare la protectia consumatorului, din legislatia romaneasca si din reglementarile legale din cadrul Uniunii Europene.
Obiectivul acestui Program este de a promova, dezvolta si alinia produsele si serviciile de pe piata romaneasca (si serviciile din administratia publica), la standardele cerute de pietele internationale.
Va aducem la cunostinta ca in prezent beneficiaza de Marca Programului numeroase societati, companii nationale, regii autonome, primarii, administratii nationale, institutii de invatamant si sanatate. De asemenea, un numar insemnat de astfel de structuri sunt in curs de evaluare/reevaluare privind obtinerea/mentinerea Marcii Programului .
Citește și : Cum îți alegi anvelopele în conformitate noua etichetă și cu normele UE?! InfoCons îți pune la dispoziție instrumentul de care ai nevoie!
Prima companie care obtine Certificarea Marca Increderii in domeniul retailului de mobilier si decoratiuni este Mobexpert . Grupul Mobexpert a fost înfiinţat în 1993 şi este o companie 100% românească, deţinută de antreprenorul Dan Șucu. Mobexpert este o companie vertical integrată, care pornește cu designul și proiectarea produselor, trece cu acestea prin fabricare și retail, până ajunge în spațiul clientului final. Reţeaua regională a Mobexpert numără 28 de hipermagazine şi magazine de dimensiuni mai mici, precum si un magazin online, www.mobexpert.ro Grupul Mobexpert are 2.100 de angajaţi şi o cifră de afaceri anuală de aproximativ 250 milioane euro. Grupul Mobexpert deţine, de asemenea, opt fabrici de mobilă care produc pentru piaţa românească şi pentru export.
Rolul important al Programului consta in procesul continuu de pregatire al celor care il detin in vederea integrarii in structurile europene. Prioritatile procesului de integrare, incluse in cadrul acestui Program vizeaza protectia consumatorilor , informarea cetatenilor, promovarea produselor romanesti si lupta impotriva contrafacerilor dar mai ales cresterea gradului de incredere a cetateanului in piata nationala si in structurile de administratie si administrative ale statului.
Pentru mai multe informatii va rugam sa accesati site-ul:www.marca-increderii.ro.