InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre Asigurarea de sănătate
Atunci când te confrunți cu o problemă serioasă de sănătate, analizele medicale, tratamentele și/sau spitalizarea presupun cheltuieli care pot destabiliza orice buget. Costurile mari nu sunt, însă, singurele piedici ridicate de sistemul sanitar de stat. Lipsa medicamentelor și/sau gradul scăzut de compensare a acestora, lipsa aparaturii performante, condițiile deplorabile din multe spitale, programările târzii cauzate de penuria de specialiști și, implicit, listele interminabile de așteptare sunt alte câteva obstacole pe care orice pacient le întâlnește în sistemul sanitar de stat din România.
InfoCons te informează : AVERTIZARE : Continua atacurile ransomware prin campanii de phishing folosind identitatea CECCAR – InfoCons protectia consumatorilor de cybersecurity
În aceste condiții, nu este de mirare că, în ultima perioadă, asigurările private de sănătate au devenit din ce în ce mai populare în rândul românilor. Flexibilitatea unei asigurări private de sănătate oferă multiple avantaje. Printre acestea, gestionarea mai ușoară a cheltuielilor medicale, dar și accesul facil la mai multe clinici private și spitale de stat din orice zonă a țării, nu doar din orașul de reședință, dar și din străinătate. În plus, timpul economisit și posibilitatea de a trece de la un furnizor de servicii medicale, la altul reprezintă alte avantaje incontestabile ale unei polițe private de sănătate.
1. InfoCons Protecția Consumatorilor te informează : Cum funcționează și ce acoperă o asigurare de sănătate ?
Tratamentele de lungă durată, intervențiile chirurgicale sau orice alte probleme serioase de sănătate generează costuri care pot destabiliza bugetul oricărei familii. Polițele private de sănătate au apărut din nevoia oamenilor de a beneficia de un instrument financiar care să acopere aceste costuri.
Astfel, în schimbul unei prime lunare, trimestriale, semestriale sau anuale, compania de asigurări va suporta cheltuielile generate de producerea riscurilor prevăzute în poliță. Sistemul de decontare directă între asigurător și furnizorii de servicii medicale cu acoperire națională (clinici, spitale, cabinete) reprezintă un avantaj incontestabil.
InfoCons te informează : Pâine cu până la 8 aditivi alimentari – Alege informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor !
Serviciile se decontează, integral sau cu anumite deduceri (coplăți), de către partenerii medicali ai companiei de asigurări. Asigurările de sănătate pot avea limite de despăgubire maxime pe un an de asigurare sau pe tipurile de servicii acoperite.
O poliță de sănătate oferă și avantajul transparenței. Astfel, asiguratul se poate bucura de vizibilitate completă asupra sumelor alocate și decontate pentru fiecare serviciu medical de care a beneficiat.
Produsele diferă de la o companie de asigurări, la alta, dar, în linii generale, o asigurare de sănătate acoperă riscul de accident sau îmbolnavire, preluând costurile generate de serviciile medicale necesare tratării, de la prevenţie, diagnosticare, tratament până la spitalizare şi intervenţii chirurgicale, în limita sumei asigurate stabilite în contract.
InfoCons te informează : Achiziționăm cremă de protecție solară / loțiune de protecție solară cu BMHCA ? InfoCons te informeaza !
Polița de sănătate nu acoperă afecțiunile existente înainte de încheierea contractului de asigurare. Există, însă, asigurări de sănătate care acoperă puseele acute ale condiţiilor medicale pre-existente.
Polița privată de sănătate nu acoperă afecțiunile existente înainte de încheierea contractului de asigurare.
Prețul unei asigurări private de sănătate variază, în general, în funcție de factori specifici, precum vârsta asiguratului, starea de sănătate a acestuia, serviciile medicale incluse, acoperirea teritorială a asigurării de sănătate, numărul persoanelor asigurate, etc.
InfoCons te informează : Studiu InfoCons protectia consumatorilor bere fara alcool : Care este cantitatea de zaharuri de glucide ?
Sursa : UNSAR
Semnătura : Departamentul InfoCons Asigurare
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația MondialăConsumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Risc , Măsuri , Pericol , Operator economic , Material , Produs , Aparate , Asigurare , Asigurat , Auto , Autovehicule , CASCO , RCA , Asigurare de sănătate


















