InfoCons protectia consumatorilor de energie electrica : Ce se întâmplă dacă a decedat titularul de contract ?

InfoCons protectia consumatorilor de energie electrica : Ce se întâmplă dacă a decedat titularul de contract ?

 

 

În cazul decesul titularului de contract, încetează contractul de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale ca urmare a încetării dreptului/capacității de folosință prin deces.

Dacă ești succesor legal/utilizator al imobilului trebuie să soliciți preluarea contractului pe numele tau, în caz contrar, legislația în vigoare prevede deconectarea locului de consum în cauză.

Relația dintre furnizorul de energie electrică/gaze naturale și client este reglementată prin contract, iar furnizarea energiei electrice/gazelor naturale este condiționată de corectitudinea datelor înscrise în acesta.

Documentele necesare pentru preluarea/încheierea contractului de furnizare a energiei electrice/gazelor naturale pentru clienții casnici le găsești în secțiunea Utile – Documente utile.

  • Copia actului de identitate al solicitantului;
  • Declarație pe propria răspundere privind deținerea unui drept locativ și că nu există litigii locative cu privire la spațiul pentru care se solicită încheierea contractului;
  • Cerere pentru încheiere contract de furnizare energie electrică, în care trebuie să se regăsească opțiunea clientului privind oferta aleasă.

 

Ghidul consumatorului de energie electrică și gaze naturale poate fi accesat AICI 

 

Semnatura : Departamentul InfoCons de energie electrica

 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi  depline în  Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129, sector 4, tel: 021/319.32.66,  mail : secretariat@infocons.ro ,   Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta  , Ia Atitudine ,  Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , cyber security ,  Securitate Cibernetică , Energie, Energie Electrica , Gaze naturale, Ghid , consumator energie  , factura energie , factura curent , energie electrica, energie , asigurare, asigurari de locuinta 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal