Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Brăila – CJPC Brăila ? InfoCons Protecția Consumatorului te asigură !

Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC - Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Brăila - CJPC Brăila ? InfoCons Protecția Consumatorului te asigură !

Cum depui o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Brăila – CJPC Brăila ? InfoCons Protecția Consumatorului te asigură !

 

Dacă întâmpini probleme cu un produs sau serviciu în județul Brăila , ai posibilitatea de a face o reclamație la : Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Brăila

Date de contact și adresa Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Brăila – CJPC Brăila –  Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC ?
  • Adresa: Brăila, str. 1 Decembrie 1918 nr. 121, cod 810204
  • Telefon : 0219551 , cod județ – 39
  • Email : secretariat.braila@anpc.ro

Sau adresează-te organizațiilor de protectia consumatorilor, ori direct la noi prin intermediul secțiunii „Contul Meu” pe care o regăsești pe prima pagina a site-ului nostru, în partea dreaptă-sus.

InfoCons Protecția Consumatorului te informează – Cum ajunge un produs să fie protejat ca indicație geografică – Fii informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor de Proprietate Intelectuală !

Cum poti face o reclamatie la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului – ANPC – Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Brăila – CJPC Brăila ?

Pentru a face o reclamatie în judetul Brăila la Protectia Consumatorilor, trebuie să completezi în prealabil un formular cu următoarele informații:

  • Datele tale pentru a putea fi contactat ulterior:
  • Nume și Prenume
  • Adresa de e-mail
  • Număr de telefon
  • Adresă
  • Datele de identificare ale comerciantului:
  • Operator Economic;
  • CUI;
  • Adresa Punct de Lucru (Strada și Numărul);
  • Județ Operator Economic;
  • Data Achiziționării
  • Modalitatea Cumpărării  (Direct, Online);
InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – Planifici o vacanță în Thailanda inspirat de Insula Iubirii ? InfoCons Protecția Consumatorilor te informează despre drepturile pasagerilor în transportul aerian !

 

  • Birou de Reclamații:
    • Produse și Servicii Alimentare;
    • Bunuri Nealimentare;
    • Prestări Servicii;
    • Produse si Servicii Financiar Bancare;
    • Birou Control și Supraveghere Alimentație Publică.
  • Dovada Adresării Operatorului Economic
  • În această sectiune trebuie sa completezi sau să atasezi raspunsul operatorului economic cu privire la problema pe care ai intampinat-o cu produsul sau serviciul achizitionat.
  • Detalii cu privire la aspectele reclamate
  • În această secțiune poți complete orice detaliu pe care il consideri relevant in intelegerea problemei reclamate. De asemenea, poti atasa in format PDF informatii din pagini web sau e-mail.
  • Pretentiile tale
  • Inlocuire;
  • Returnare;
  • Reparare;
  • Reziliere;
  • Documente probatorii. În această sectiune poti încărca documentele justificative in format PDF sau imagine:
    • Factură/Bon Fiscal/ Chitanță;
    • Contract;
    • Certificat de Garanție;
    • Dovada Adresării Operatorului

Reclamația se poate transmite online, prin intermediul site-ului ANPC, sau prin email către comisariatul din județul Brăila .

InfoCons Protecția Consumatorilor te informează – InfoCons despre asigurarea medicala de calatorie in strainatate – Protectia Consumatorilor te asigura !
Cine poate depune o reclamatie la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor ANPC ?

Reclamația la protecția consumatorilor poate fi depusă doar de persoanele fizice. Dacă ai întâmpinat probleme ca persoană juridică, atunci acestea nu intră în sfera de competențe a autoriății.

Semnătura : Departamentul InfoCons de Afaceri Interne

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor , membră cu drepturi  depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având   Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor , Proprietate IntelectualăConsumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat, Școală Profesională , Școală de Meserii , Reclamații Județene , Brăila , Județul Brăila , Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor , ANPC , CJPC Brăila , Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Brăila

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și