6 ani de activitate a Centrului Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Financiar Bancar !!!

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Financiar Bancar împlinește 6 ani de activitate, Centru înființat sub egida InfoCons care desfășoară o activitate neîntreruptă în domeniul protecției consumatorilor de peste 16 ani.

În cadrul Băncii Naționale a României cu sprijinul domnului viceguvernator, InfoCons a lansat Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Financiar Bancar în data de 19 septembrie 2013.

Centrul Național de Consiliere și Consultanță a Consumatorilor în Domeniul Financiar Bancar are ca principal obiectiv modelarea constructivă a mentalităţii cetăţeanului român şi transformarea benefică a acestuia dintr-un cetăţean pasiv într-un cetăţean activ. InfoCons îşi propune, prin lansarea acestei campanii, să contribuie la creşterea nivelului de educare şi informare a consumatorilor din România cu privire la serviciile financiar – bancare, precum şi la schimbarea mentalităţii şi atitudinii consumatorilor în raport cu drepturile şi obligaţiile lor în acest domeniu.

“Sectorul financiar-bancar reprezintă un domeniu cu care majoritatea cetăţenilor interacţionează frecvent, însă nu de puţine ori fără o informare prealabilă şi o bază solidă de cunoştinţe. Acţiunile campaniei de informare lansate astăzi îşi propun să încurajeze comportamentul civic, proactiv al consumatorului, făcându-l pe deplin conştient de oportunităţile şi riscurile din acest domeniu, dar şi să armonizeze relaţiile între consumatori şi instituţiile financiar-bancare în vederea soluţionării unor eventuale situaţii conflictuale`.

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal