Aplicația Europeană InfoCons , unică la nivel mondial, oferă consumatorilor, într-un singur loc, toate informațiile de care aceștia au nevoie.
Secțiunea SOS care este disponibilă de acum și off-line (fără acces la o rețea de internet) , iar consumatorii au acces la numerele de urgență atât la nivel național cât și internațional, dar și posibilitatea de a le apela direct , fără costuri suplimentare, cu aplicația InfoCons. Această facilitate reprezintă un real ajutor pentru consumatori, în special atunci când accesul la internet este prohibit datorită costurilor sau nu au acces la o rețea de internet.
Citește și : Noul Ordin privind informarea consumatorilor la comercializarea produselor preambalate al caror volum sau a caror greutate a scazut
Aplicația Europeană InfoCons este disponibilă în 33 de limbi și vine în sprijinul consumatorilor cu informații utile, corecte, transparente și pe înțelesul tuturor!
Aplicația Europeană InfoCons adună în secțiunea SOS diferite numere de urgență , printre care :
– Urgențe – în cazul în care te afli într-o situație de criză ;
– Protecția Consumatorilor dacă întâmpini probleme cu produsele și serviciile achiziționate ;
– Autoritatea Națională Sanitară și pentru Siguranța Alimentelor în cazul în care te confrunți cu probleme legate de alimente ;
Citește și : Securitatea la frontiere – Cerințele ETIAS pentru călătorii fără viză în Uniunea Europeană
Pentru mai multe informații despre secțiunea SOS din cadrul Aplicației Europene InfoCons , click AICI .
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , avand Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129, sector 4, tel: 021/319.32.66, mail : secretariat@infocons.ro