Stati ca…..

trebuie sa acordati o atentie deosebita la cumpararea diferitelor sortimente de orez si, daca este posibil, apreciati calitatea produsului prin intermediul spatiilor transparente ale ambalajului;

– Cititi cu atentie informatiile inscrise pe eticheta/ambalaj sau solicitati vanzatorului/personalului din spatiile de comercializare informatii suplimentare privind produsul pe care doriti sa-l cumparati, astfel incat acesta sa corespunda dorintelor si posibilitatilor dumneavoastra financiare;

– In cazul in care pe ambalaj apare denumirea `brizura de orez` sau `spartura de orez`, aceasta reprezinta faptul ca produsul este constituit din boabe sparte de orez sau amestec de boabe sparte si boabe intregi de orez, denumire care nu implica faptul ca produsul nu este comestibil, dar produsul cu aceasta denumire este un produs inferior din punct de vedere al calitatii;

– puteti sa refuzati sortimentele de orez care sunt prezentate intr-un ambalaj necorespunzator si care nu asigura integritatea produsului;

– trebuie sa urmariti modul de etichetare al diferitelor sortimente de orez si nu cumparati produse neetichetate;

– puteti sa refuzati sortimentele de orez pentru care aveti indoieli privind calitatea si modul de informare prin etichetare;

-puteti sa refuzati sortimentele de orez care prezinta data durabilitatii minimale modificata sau depasita;

– la cumpararea diferitelor sortimente de orez, solicitati si pastrati bonul de casa pentru a putea proba in cazul in care, in mod justificat, doriti sa reclamati calitatea/siguranta unui produs;

– nu cumparati orez din locuri neautorizate, comerciantul respectiv nu va poate elibera bon de casa cu care sa justificati tranzactia comerciala si riscati sa achizitionati un produs neconform sau chiar nesigur care poate sa va afecteze sanatatea.

InfoCons (www.infocons.ro), unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!*

*Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal