Situatie reclamatii 6-12 iuliePentru ca este inceput de saptamana, InfoCons – InfoCons, va prezinta situatia reclamatiilor pentru saptamana 6-12 Iulie 2015.

Un top al celor mai reclamate subiecte de consum din saptamana 6-12 Iulie 2015 este constituit din urmatoarele domenii:

  • Credite si Carduri de Credit: 39%
  • Servicii de telefonie mobila: 17%
  • Asigurari auto : 11%
  • Transport terestru: 11%
  • Produse electronice: 6%
  • Produse de ingrijire: 6%
  • Paine, cereale, orez si paste: 5%
  • Haine, incaltaminte si accesorii: 5%

Despre: InfoCons – A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine! – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal