Protecția Consumatorului Telefon – InfoCons Protecția Consumatorului te informează unde poți suna pentru a depune o sesizare !

Protecția Consumatorului Telefon – InfoCons Protecția Consumatorului te informează unde poți suna pentru a depune o sesizare !

Protecția Consumatorului Telefon – InfoCons Protecția Consumatorului te informează unde poți suna pentru a depune o sesizare !

Ca și consumator, este esențial să știi că ai acces la un canal direct prin care poți cere informații sau sprijin în legătură cu drepturile tale. Dacă ai o nemulțumire legată de un produs ori serviciu, poți apela telefonic Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), unde vei primi îndrumări pentru depunerea unei sesizări.

Citește și : InfoCons – Protecția Consumatorului transmite sincere felicitări cu prilejul alegerii Sanctității Sale Leon al XIV-lea ca Papă al Bisericii Romano – Catolice

Un avantaj este reprezentat de faptul că ANPC, prin intermediul Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor (CJPC), oferă asistență personalizată la nivel local. În funcție de județul în care locuiești, poți contacta direct comisariatul corespunzător, fiecare având un număr de telefon dedicat pentru a oferi suport adaptat nevoilor din zona ta.

Citește și : InfoCons a semnat un Protocol de Colaborare cu Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar (ARACIP)

 

Click AICI pentru a consulta numerele de telefon pentru toate Comisariatele Județene pentru Protecția Consumatorilor.

 

InfoCons  Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi  depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129, sector 4, tel: 021/319.32.66, mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,  Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,  Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului  , Telefonul Consumatorilor , Telefon , Reclamații , Sesizări .

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și