Protecția Consumatorului Telefon – InfoCons Protecția Consumatorului te informează unde poți suna pentru a depune o sesizare !
Ca și consumator, este esențial să știi că ai acces la un canal direct prin care poți cere informații sau sprijin în legătură cu drepturile tale. Dacă ai o nemulțumire legată de un produs ori serviciu, poți apela telefonic Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), unde vei primi îndrumări pentru depunerea unei sesizări.
Citește și : InfoCons – Protecția Consumatorului transmite sincere felicitări cu prilejul alegerii Sanctității Sale Leon al XIV-lea ca Papă al Bisericii Romano – Catolice
Un avantaj este reprezentat de faptul că ANPC, prin intermediul Comisariatelor Județene pentru Protecția Consumatorilor (CJPC), oferă asistență personalizată la nivel local. În funcție de județul în care locuiești, poți contacta direct comisariatul corespunzător, fiecare având un număr de telefon dedicat pentru a oferi suport adaptat nevoilor din zona ta.
Citește și : InfoCons a semnat un Protocol de Colaborare cu Agenția Română de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar (ARACIP)
Click AICI pentru a consulta numerele de telefon pentru toate Comisariatele Județene pentru Protecția Consumatorilor.
InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor membră cu drepturi depline în Organizația Mondială Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129, sector 4, tel: 021/319.32.66, mail : secretariat@infocons.ro , Protecția Consumatorului , Protecția Consumatorilor , Proprietate Intelectuală , Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă , Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte , Telefonul Consumatorului , Telefonul Consumatorilor , Telefon , Reclamații , Sesizări .

















