Cumpărăm, ne bucurăm, alergăm după o promoție dintr-un capăt al orașului în altul să găsim trei produse la preț de două, cinci produse și o șapcă. Colecționăm bilete, capace, etichete pentru a beneficia de reduceri. Cu alte cuvinte, muncim pentru a avea șansa să cumpărăm un produs la un preț redus!
Consider că marketingul de tipul acesta a atins limitele acceptabile. În ritmul acesta, o să ne facă să ne rugăm să ne dea voie să cumpărăm. Acum doar muncim, cumpărăm, cumpărăm, cumpărăm… pentru a aduna puncte și de a ne permite să cumpărăm o geantă de voiaj, o tigaie, un cablu pentru încărcat telefonul și tot felul de lucruri inutile pe care, de cele mai multe ori, le găsim la același preț, fără așa-zisa promoție.
Ar trebui să fim mai atenți și să sancționăm astfel de promoții sau, mai bine zis, presupuse promoții.
Vă voi arăta câteva imagini cu aceste promoții năucitoare, șocante. ‘Stop! Acum, doar acum, super ofertă, mega ofertă‘… și mai stiu eu cum…
Nu uita! Ești cetățean european și ai drepturi! Ia atitudine! Contactează-ne prin e-mail la reclamatii@protectia-consumatorilor.ro sau telefonic, apelând 021-9615*