TESTIMONIAL/ MESAJ – de la prof.univ.Nicolae Dragulanescu

22.06.2014

 

LA ANIVERSAREA PRIMULUI DECENIU DE VIATA AL InfoCons

Nicolae.Dragulanescu - Testimonial - InfoCons - Protectia Consumatorilor 

În anul 2014, Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor <o9atitudine> (mai cunoscută, pe scurt, şi ca InfoCons) celebrează PRIMUL său DECENIU de viaţă, iniţiative, proiecte, împliniri, visuri şi speranţe, în beneficiul celor aproape 20 de milioane de consumatori din România!

InfoCons este actualmente – exclusiv prin munca animatorilor săi –  cea mai mare, mai cunoscută şi mai activă (deşi nu şi cea mai veche!) – dintre cele cca. 130 ONG-uri româneşti având scopul de-a apăra drepturile consumatorilor, conform noii legislaţii promulgate în anul 1992 (care a instituit şi în România protecţia guvernamentală şi neguvernamentală a drepturilor consumatorilor).

De remarcat că, în conformitate cu Statutul său, scopul InfoCons este ceva mai nuanţat întrucât această mare asociaţie şi-a propus de la înfiinţare să apere `drepturile şi interesele legitime ale consumatorilor, membri sau nemembri ai asociaţiei.`

Logo-ul său atât de specific şi inspirat <o9atitudine> – devenit ulterior slogan de campanie şi chiar renume – reprezintă o invitaţie esenţială şi permanentă adresată consumatorilor din România de-a deveni, în timp, tot mai informaţi, mai educaţi, mai competenţi, mai exigenţi, mai selectivi şi chiar mai revendicativi în deciziile personale de selecţionare şi achiziţionare a unui produs sau serviciu exclusiv pe criteriul raportului CALITATE-PREŢ (TARIF) maxim (şi nu pe criteriul preţului/ tarifului minim!).

Astfel, InfoCons contribuie atât la sporirea rolului consumatorilor în orientarea agenţilor economici spre cerinţele clienţilor şi satisfacerea acestora – deci spre calitate (şi nu numai spre productivitate şi profitabilitate!) –  cât şi la creşterea eficienţei comunicării reacţiilor consumatorilor după achiziţionarea unui produs sau serviciu.

Să vizităm cu interes, curiozitate şi nădejde website-urile InfoCons (www.proteţia-consumatorilor, ro, www.infocons.ro, www.teste.comparative) în paginile cărora se pot găsi numeroase recomandări, sfaturi, date şi informaţii deosebit de utile, rezultatele unor teste comparative de produse şi chiar un formular electronic pentru depunerea unei reclamaţii….

La acest fericit moment aniversar şi de bilanţ, doresc InfoCons să reia emisiunile televiziunii consumatorilor (TELECONS) şi să sărbătorim împreună alte decenii de funcţionare – bogate în împliniri şi satisfacţii – sub semnul celebrei zicale româneşti `Unirea face puterea!!`.

prof.univ.dr.ing. Nicolae George DRĂGULĂNESCU
Universitatea Politehnica din Bucureşti
Auditor pentru calitate EOQ/DGQ/TÜV
Secretar general – Fundaţia Română pentru Promovarea Calităţii
Director executiv – Fundaţia “Premiul Român pentru Calitate <J.M.JURAN>`
www.ndragulanescu.ro

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal