Primaria Municipiului Constanta – Domnul Chitac Vergil – Primar – InfoCons protectia consumatorilor te asigura

Primaria Municipiului Constanta – Domnul Chitac Vergil – Primar – InfoCons protectia consumatorilor te asigura

Program de audiențe  Chitac Vergil – Primar – Primaria Municipiului Constanta

Depunerea cererilor de înscriere în audiență se efectuează la sediul  Centrului de Informare Cetățeni, situat în incinta City Park Mall (aripa nouă), etaj 1, bd. Alexandru Lăpușneanu nr.116 C

Modalitatea de înscriere în audiență

 

Conform Dispoziției Primarului nr. 700 din 28.02.2022, a fost aprobată modalitatea înscrierii în audiență la persoanele cu funcții de conducere din cadrul Primăriei municipiului Constanța, după cum urmează:

a) Cetăţenii care doresc să fie primiți în audiență, trebuie să transmită o cerere de înscriere în audiență, în care să fie specificat în detaliu subiectul ce se dorește a fi pus în discuţie, istoricul demersurilor efectuate (documente, adrese de răspuns), precum şi datele de contact;

b) Cetăţenii vor fi înscriși în audiență, pe cale ierarhică, la șef serviciu/director direcţie/arhitect șef/secretar general, de a căror competență aparţine soluţionarea problemei semnalate;

c) În cazul nerezolvării problemelor la șeful de serviciu/director direcţie/arhitect șef, cetăţenii vor fi înscriși în audienţă la viceprimari sau administratorul public, după caz, în funcţie de atribuțiile delegate;

d) În cazul în care nici la nivelul acestora nu au fost găsite soluţii pentru problema semnalată, cetățenii se vor putea înscrie în audienţă la Primarul Municipiului Constanța.

 

Citeste si : InfoCons te asigură ! – Ce reprezintă asigurarea și la ce folosește ?

 

Adresa sediului principal: bd. Tomis nr. 51, mun. Constanța, cod poștal 900725 (latura clădirii dinspre bd. Ferdinand)

Telefon (recepția  sediului): 0241.488.100

Telefon (dispecerat non-stop): 0241.550.055

Fax: 0241.488.195

Email: primarie@primaria-constanta.ro

Programul de lucru: luni – joi: 8:00 -16:30, vineri: 08:00-14:00

 

Informații relevante

În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă, conform modelelor de mai sus, conducătorului autorității sau instituției publice căreia i-a fost solicitată informația.

Răspunsul motivat la reclamaţia administrativă se transmite persoanei care a formulat-o în termen de 15 zile de la data înregistrării, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă.

In cazul în care reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul va conţine informaţiile de interes public solicitate iniţial şi, de asemenea, după caz, va menţiona măsurile dispuse, respectiv sesizarea comisiei de disciplină, în cazul funcţionarului public, în condiţiile legii.

Persoana care se consideră vătămată în drepturile sale prevăzute de Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului.

Scutirea de taxa de timbru pentru plângerea la tribunal şi recursul la curtea de apel nu include şi scutirea de la plata serviciilor de copiere a informaţiilor de interes public solicitate.

Persoana care se considera vatamata in drepturile sale poate depune reclamatia administrativa prevazuta  in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor din cadrul autoritatii sau institutiei public.

Solicitantul care, dupa primirea raspunsului la reclamatia administrativa, se considera in continuare lezat in drepturile sale prevazute de lege, poate face plangere la sectia de contencios administrativ a tribunalului, in termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevazute in Legea nr.544/2001.

 

Sursa info si foto : Primaria Municipiului Constanta

 

Semnat : Departamentul InfoCons comunicare

 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Cyber Security ,  Securitate Cibernetică , Școală Profesională , Școală de Meserii,  Asigurare , Asigurat , Consiliul Judetean , Constanta

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și