InfoCons Energie Electrica : Unde pot depune o sesizare pentru distributia energiei electrice

InfoCons Energie Electrica : Unde pot depune o sesizare pentru distributia energiei electrice

 

Unde pot depune o sesizare cu privire la activitatea de distribuție a energiei electrice?

Direct din contul tău online sau din formularul de contact aferent distribuitorului de energie electrica care este mentionat in factura.

Care este termenul de răspuns la o sesizare?

Vom răspunde sesizărilor tale în funcție de tipul și complexitatea acestora, în cel puțin 15 zile calendaristice și cel mult 30 de zile calendaristice, în conformitate cu prevederile Standardului de Performanță pentru serviciul de distribuție aprobat prin Ordinul ANRE nr. 11/2016, modificat și completat cu Ordinul ANRE nr. 64/2022.

 

Citeste si : Atentie la capcanele din mediul online cand pleci in vacanta !! InfoCons protectia consumatorilor de cybersecurity

De asemenea se poate depune o sesizare si la Autoritatea Nationala in Domeniul Energiei ANRE

Prin intermediul PORTAL-ului se asigură transmiterea de către persoane fizice sau juridice a reclamațiilor la ANRE, în vederea soluționării acestora. Reclamaţia adresată ANRE trebuie să cuprindă cel puţin elementele de identificare ale solicitantului, ale persoanei reclamate, descrierea speţei, precizarea temeiului legal pe care îşi întemeiază reclamaţia, lipsa acestora conducând la clasarea reclamației. Reclamaţia adresată ANRE trebuie să cuprindă, anexat acesteia, răspunsul formulat de participantul la piaţa de energie/titularul de licenţă/titularul de atestat/titularul de autorizaţie, lipsa acestuia putând conduce la clasarea cererii prin emiterea unui răspuns în acest sens. La momentul finalizării procesului de completare a câmpurilor opționale și a celor obligatorii, prin apăsarea butonului ”TRANSMITE CERERE”, reclamația și anexele acesteia se transmit în mod automat către Registratura ANRE, fiind afișat numărul de înregistrare.

Termenul standard de soluţionare a reclamaţiei şi de transmitere a răspunsului către solicitant este de 30 de zile de la data înregistrării reclamaţiei, care poate fi prelungit cu 30 de zile, sub condiţia notificării prealabile a solicitantului.

 

Semnat : Departamenul InfoCons  energie electrica

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat cyber security , energie electrica , energie, gaze naturale, furnizor energie , distribuitor energie 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și