Cum depui o sesizare la Direcția Județeană de Mediu Brăila – Agenția Națională pentru Mediu și Arii Protejate ? InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !

Cum depui o sesizare la Direcția Județeană de Mediu Brăila - Agenția Națională pentru Mediu și Arii Protejate ? InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !
Cum depui o sesizare la Direcția Județeană de Mediu Brăila – Agenția Națională pentru Mediu și Arii Protejate ? InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !

 

Dacă întâmpini probleme ce țin de mediul înconjurător, nu ezita să faci o reclamație / sesizare la Direcția Județeană de Mediu Alba .

Direcția Județeană de Mediu Brăila Contact

Număr de telefon Direcția Județeană de Mediu Brăila : 0339/401834

E-mail Direcția Județeană de Mediu Brăila: office@djmbr.anmap.gov.ro

Adresă Direcția Județeană de Mediu Brăila : B-dul Independentei nr.16, bl. B5, Parter, Brăila, Jud. Brăila

Citește și : Vacanta digitala in siguranta : Protejeaza-ti dispozitivele si datele personale – InfoCons protectia consumatorilor de securitate cibernetica

Direcția Județeană de Mediu Brăila Program

Direcția Județeană de Mediu Brăila are următorul program :

    • Luni – Joi  8:00 – 16:30;
    • Vineri 8:00 – 14:00

Citește și : InfoCons despre asigurarea medicala de calatorie in strainatate – Protectia Consumatorilor te asigura !

Ce trebuie să conțină o reclamație pentru Direcția Județeană de Mediu Brăila
  • Nume și Prenume ;

Este important să furnizați numele și adresa dumneavoastră de contact astfel încât autoritățile să poată să vă contacteze și să vă furnizeze informații actualizate cu privire la starea reclamației dumneavoastră.

  • Adresa;
  • Număr de telefon;
  • Adresa de E-mail;
  • Descrierea reclamației;

Furnizați o descriere detaliată a faptelor care sunt subiectul reclamației dumneavoastră și identificați cu precizie locul unde acestea au avut loc.

  • Documente justificative.

În cazul în care există dovezi care susțin reclamația dumneavoastră, cum ar fi fotografii, înregistrări sau alte documente, acestea ar trebui atașate la reclamația dumneavoastră.

Citește și : Cum ajunge un produs să fie protejat ca indicație geografică – Fii informat cu InfoCons Protecția Consumatorilor de Proprietate Intelectuală !

Care sunt problemele de care se ocupă Direcția Județeană de Mediu Brăila ?

Direcția Județeană de Mediu Brăila  se ocupă de probleme ce țin de :

  • Schimbări Climatice ;
  • Substanțe și produse chimice periculoase ;
  • Reglementări ;
  • Biodiversitate ;
  • Deșeuri ;
  • Calitatea Aerului ;
  • Sol , Subsol ;
  • Radioactivitate ;
  • Schimbări Climatice ;
  • Zgomot ambiant ;
  • Biosecuritate ;
  • Dezvoltare Durabilă ;
  • Emisii Industriale ;
  • Instrumente ale performanței de mediu ;
  • Laboratoare Naționale de Referință .

Citește și : Sfaturi de călătorie în Alaska – Statele Unite ale Americii SUA / United States of America USA – InfoCons Protecția Consumatorilor te asigură !

Ce Responsabilități are Direcția Județeană de Mediu Brăila ?

Direcția Județeană de Mediu Brăila ( A.P.M. Brăila ) exercită funcții de autoritate publică în domeniul protecției mediului pe teritoriul județului. În această calitate:

  • aplică legislația de mediu tuturor entităților – persoane fizice, juridice, din sectorul public, privat sau mixt;

  • autorizează activitățile cu posibil impact asupra mediului și verifică respectarea cerințelor legale;

  • oferă, la cerere, servicii de consultanță, asistență de specialitate și analize de laborator;

  • în calitate de serviciu public, sprijină și implică comunitatea și societatea civilă în inițiative și proiecte de protecție a mediului cu relevanță locală.

Semnătura : Departamentul InfoCons de Afaceri Interne

 

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor , membră cu drepturi  depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având   Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat, Școală Profesională , Școală de Meserii , Reclamații Județene , Brăila , Județul Brăila , Agenția Națională pentru Mediu și Arii Protejate , Direcția Județeană de Mediu Brăila

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și