Calatoria cu avionul : Consumatorii români beneficiază de drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air – InfoCons te informeaza

Calatoria cu avionul : Consumatorii români beneficiază de drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air – InfoCons te informeaza

 

In urma câtorva luni de diligențe, a fost obținuta , o corectare importantă a politicii de discount practicată de compania aeriană Wizz Air față de consumatorii români.

Mai multe reclamații primite de la consumatori români, vizau o practică a campaniei Wizz Discount sesizată de aceștia, care constă în categorii de abonament de valori și cu servicii diferite, valabile timp de un an, la care nu era actualizată perioada de derulare.

Mai exact, în urma trecerii de la un tip de abonament la altul superior, pachetul nou contractat (la tarif întreg, așa cum era prezentat pe site-ul companiei) continua termenul de valabilitate al celui precedent și nu restarta perioada nou contractată de un an. Astfel, consumatorul care opta pentru această procedură era prejudiciat financiar

 

Citeste si : InfoCons Protecția Consumatorilor te informează cu privire la asigurarea medicală pentru călătorii în străinătate

De exemplu, dacă trecerea la pachetul promoțional superior se realiza cu 3 zile înainte de expirarea celui precedent, valabilitatea noului pachet era de doar 3 zile, deși tariful achitat pentru noul abonament era de câteva sute de euro.

Au fost depuse diligențele necesare pe lângă compania maghiară pentru a explica și îndrepta, pe cale amiabilă, acest neajuns pentru consumatorii români.

Compania Wizz Air a transmis faptul că și-a însușit neconformitatea procedurii aplicate și că a ajustat, în consecință, recalcularea termenului de valabilitate al noului pachet promoțional, după achiziție, urmând să comunice, în scris, fiecărui consumator care se află în acestă situație, schimbarea politicii de discount.

 

Sursa : Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)

 

Semnat : Departamentul InfoCons calatorii

InfoCons – Organizație Europeană pentru Protecția Consumatorului și Promovarea Programelor și  Strategiilor  membră cu drepturi depline în Organizația Mondială  Consumers International , membra fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori , având  Secretariatul General în București, Bd. Mărășești , nr. 127-129 , sector 4, tel: 021/319.32.66 , mail : secretariat@infocons.ro ,  Protecția Consumatorului ,   Protecția Consumatorilor ,  Proprietate Intelectuală ,  Consumers Protection , Consumer Protection , Fii Un Exemplu , Dezvoltare Durabilă ,   Smart Deal , Green Deal , Alertă , Alerte  , Telefonul Consumatorului ,  Telefonul Consumatorilor , Protecția Mediului , Alege Bine , Citește Eticheta , Ia Atitudine , Sănătate , Incredere , Trust , Sorin Mierlea , Cybersecurity , Securitate Cibernetică , Asigurare , Asigurat , Calatorii , Zbor, Calatorie avion 

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal

Te-ar putea interesa și