Claudia Boghicevici – Vicepresedinte Consiliul Judetean Arad InfoCons Protectia Consumatorilor 15 martie 2018

Democratizarea procesului de informare a însemnat un progres și pentru punerea în valoare a dreptului consumatorilor de a beneficia de servicii și bunuri de calitate superioară. Accesul la tehnologie a unui număr mare de români, comunicarea facilă între consumatori, diseminarea în timp real a fotografiilor și înregistrărilor video stimulează și producătorii, comercianții, să fie mai atenți la detalii și la satisfacerea exigenței beneficiarilor. Protejarea consumatorului înseamnă predictibilitate, respect, calitate. Înseamnă, în final, o relație corectă și beneficiu reciproc.

Astăzi, în contextul societății informaționale, derapajele sunt mai greu de mascat și publicul mai dificil de înșelat în așteptările sale. Protecția consumatorului nu mai este astăzi doar un demers instituțional, ci o acțiune civică la scară largă, intrată în reflexul colectiv.

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal