Cat cheltuie Primariile Resedinta de Judet din Romania pentru serviciile de deszapezire si intretinere drumuri?

Primaria Satu Mare a cheltuit peste 35 mil de lei in ultimii 3 ani

            Bucuresti, 04 martie 2014 – In perioada ianuarie-februarie 2015, InfoCons – InfoCons a realizat un studiu comparativ privind situatia costurilor serviciilor de deszapezire si intretinere drumuri pentru perioada 01.06.2012 -01.01.2015 din cadrul Primariilor Resedinta de Judet din Romania.

55 % din institutiile mentionate au raspuns la acest studiu.

Primaria Zalau este singura institutie care a raportat ca nu a cheltuit bani cu serviciile de deszapezire si intretinere drumuri deoarece acestea sunt responsabilitatea SC Citadin Zalau SRL prin contract de delegare de gestiune.

13,63 % dintre Primariile respondente si care au achizitionat serviciile mentionate au folosit metoda licitatiei publice, pe cand restul de 86,37% au optat pentru atribuirea directa, negocierea, concesiunea, delegarea sau asocierea.

Pretul platit de Primaria Botosani pentru serviciile de deszapezire si intretinere drumuri include si serviciile de salubrizare.

Primaria Satu Mare a cheltuit cei mai multi bani pe serviciile mentionate si anume 36,653,000 lei iar Primaria Resita a cheltuit cei mai putini, mai exact 153,760 lei.

Cheluieli Primarii Resedinta de Judet_deszapezire

           Despre: InfoCons – A.N.P.C.P.P.S. Romania – o9atitudine ! – InfoCons (www.protectia-consumatorilor.ro), unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.

            Ia atitudine! Cunoaste-ti drepturile si exercita-le apeland 021 9615!

Pe același subiect

Distribuie

InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!* din orice rețea fixă sau mobilă sau *9615** din orice rețea mobilă!

**Număr de telefon apelabil din orice rețea fixă sau mobilă cu tarif normal în rețeaua Telekom
***Număr de telefon apelabil din orice rețea mobilă cu tarif normal