Camere Digitale – TOP 10 produse in functie de scorul setărilor avansate
Am analizat 647 de produse tip camera digitala, in cadrul unui proiect de monitorizare a produselor și serviciilor comercializate pe piața românească, derulat de InfoCons în cadrul consorțiului I.C.R.T. – International Consumer Research & Testing pentru produse și servicii la standarde europene.
Ca urmare a realizării testelor in cadrul acestui studiu a reieșit faptul că, în ceea ce privește funcția de setări avansate ale dispozitivelor studiate primele 10 produse sunt următoarele:
Brand |
Model |
Scor setari avansate |
Nikon |
D600 + AF-S NIKKOR 24-85 1:3,5-4,5 G ED VR |
5.5 |
Nikon |
D7100 Kit + 18-105 VR |
5.4 |
Fujifilm |
X100T |
5.2 |
Panasonic |
Lumix DMC-G7K + Lumix G Vario 14-42mm / 1:3.5-5.6 II ASPH. MEGA O.I.S. |
5.2 |
Panasonic |
Lumix DMC-G70K + Lumix G Vario 14-42mm / 1:3.5-5.6 II ASPH. MEGA O.I.S. |
5.2 |
Fujifilm |
X-T1 + FUJINON XF 1:2.8-4 18-55mm R LM OIS + EF-X8 |
5.2 |
Fujifilm |
X-T 10 + FUJINON ASPHERICAL SUPER EBC XC 16-50mm 1:3.5-5.6 OIS II |
5.2 |
Fujifilm |
X-T 10 + FUJINON ASPHERICAL SUPER EBC XF 18-55mm 1:2.8-4 R LM OIS |
5.2 |
Panasonic |
Lumix DMC-G6X + LUMIX G X VARIO PZ 14-42mm 1:3.5-5.6 POWER O.I.S. |
5.2 |
Fujifilm |
X20 |
5.1 |
Totodata, cele mai mici scoruri au fost inregistrate de urmatoarele 10 produse:
Brand |
Model |
Scor setari avansate |
Canon |
EOS 6D + EF 24-105mm 1:4 L IS USM |
3.8 |
Nikon |
1 S2 + 1 Nikkor 11-27.5mm 1:3.5-5.6 ED |
3.8 |
Nikon |
1 J4 + 1 Nikkor VR 10-30mm 1:3.5-5.6 ED IF PD-Zoom |
3.8 |
Samsung |
NX 3000 + 16-50mm PZ OIS |
3.8 |
Nikon |
1 J5 + 1 Nikkor VR 10-30mm 1:3.5-5.6 ED IF PD-Zoom |
3.8 |
Olympus |
Pen Lite E-PL6 + M.ZUIKO DIGITAL ED 14-42mm 1:3.5-5.6 EZ |
3.7 |
Leica |
T + Vario Elmar T 18-56mm 1:3.5-5.6 ASPH |
3.7 |
Leica |
T (Type 701) + Vario Elmar T 1:3.5-5.6 18-56 mm ASPH plus Visoflex (Type 020) |
3.7 |
Casio |
Exilim EX-ZR1000 |
3.5 |
Sony |
SmartShot ILCE-QX1 + E 1:3.5-5.6 PZ 16-50 OSS plus Sony Xperia Z3 |
3.1 |
Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor și serviciilor comercializate pe piața românească, derulat de InfoCons în cadrul consorțiului I.C.R.T. – International Consumer Research & Testing pentru produse și servicii la standarde europene, pentru ca alegerea cetățeanului consumator să fie facută în cunoștință de cauză.
InfoCons (www.infocons.ro), Asociație pentru Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, este o asociație de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.
Fii informat! Ia atitudine! Cunoaște-ți drepturile și exercită-le apelând 021 9615!*